Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاوه بر آزمون و جهانبخش، میلاد محمدی هم به گرانترین بازیکن آسیا در پست خودش تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مشهورترین سایت ارزش‌گذاری روی بازیکنان فوتبال، تیم منتخبی از گرانترین بازیکنان فوتبال آسیا منتشر کرده است. تیمی که بجز سون، وینگر استثنایی تاتنهام بقیه بازیکنانش حداکثر ۲۰ میلیون یورو قیمت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیست، سه بازیکن ایرانی هم دیده می‌شوند. بازیکنانی که ایران را پس از ژاپن با ۴ نماینده، صاحب بیشترین بازیکن در ترکیب این تیم می‌کند.

گرانترین بازیکن ایرانی در ترکیب ترانسفرمارکت، سردار آزمون است. سردار که در زنیت روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد، در حال حاضر ۱۷ میلیون یورو قیمت دارد و در آپدیت‌های بعدی، احتمالا این رقم بیشتر هم خواهد شد. سردار بعد از سون و لی کنگ این، سومین بازیکن گرانقیمت حال حاضر آسیا محسوب می‌شود. با توجه به فرم فوق العاده سون و اوج گیری لی ۱۸ ساله، احتمالا تا سال‌های زیادی همین دو نفر گرانترین بازیکنان آسیا باقی می‌مانند. سردار ۱۷ میلیونی، گرانقیمت‌ترین مهاجم نوک آسیاست و در خط حمله این تیم حضور دارد.

دومین ایرانی تیم، علیرضا جهانبخش است. قیمت جهانبخش سال پیش، به ۱۸ میلیون یورو هم رسید و او را تبدیل به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران کرد. با این حال، نیمکت نشینی و سپس سکونشینی در برایتون، قیمت او را تا ۱۲ میلیون پایین آورد. با این حال، وینگر راست گرانقیمت‌تری از او در آسیا وجود ندارد و او در کنار سون، پشت سر سردار قرار گرفته‌اند. از مثلث خط حمله گرانترین‌های آسیا، دو بازیکن متعلق به ایران هستند.

سومین بازیکن ایرانی تیم منتخب، ارزان‌ترین بازیکن تیم است. میلاد محمدی که قیمتش اخیرا از ۵ میلیون به ۳.۵ میلیون کاهش پیدا کرده، پنجمین بازیکن گرانقیمت فوتبال ایران محسوب می‌شود. با این حال، کمبود دفاع چپ خوب در آسیا باعث شده او با همین رقم هم گرانترین مدافع چپ قاره باشد. بجز محمدی، قیمت هیچ بازیکنی در تیم منتخب کمتر از ۷ میلیون یورو نیست.

تمام بازیکنان تیم منتخب، از ۴ کشور برتر قاره هستند. ژاپن ۴ بازیکن، ایران ۳ بازیکن و کره جنوبی و استرالیا هر کدام ۲ بازیکن در تیم منتخب دارند. البته قیمت ۲ بازیکن کره‌ای این تیم، به تنهایی بیشتر از مجموع قیمت ۹ بازیکن دیگر است! دیگر بازیکن ایرانی که می‌توانست در این تیم قرار بگیرد، علیرضا بیرانوند بود. دروازه‌بان تیم ملی ایران که در پرسپولیس بازی می‌کند، ۳.۵ میلیون قیمت گذاری شده است. به جای او، متئو رایان استرالیایی در ترکیب منتخب قرار گرفته که بخاطر حضور در برایتون و لیگ برتر انگلیس، برچسبی ۱۰ میلیون یورویی دارد.

تیم منتخب گرانقیمت‌ترین بازیکنان آسیایی

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال تابناک ورزشی منتخب آسیا سردار آزمون جهانبخش پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش

فصل نقل‌وانتقالات تابستانی امسال فوتبال ایران، طوفانی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیشنهاد دو میلیون دلاری باشگاه ایرانی به «جهانبخش» نشان می‌دهد کورس تیم‌های متمول با ارقام نجومی آغاز شده و باید منتظر یک رقابت شدید مالی بین مالکان جدید استقلال و پرسپولیس باشیم.

به طور مثال شنیده شده که پتروشیمی خلیج فارس،  بودجه هزار میلیارد تومانی برای فصل آتی در نظز گرفته است!

حالا گفته شده که علیرضا جهانبخش هدف خرید چند تیم ایرانی است. او اولویتش برای فصل آینده باز هم حضور در اروپاست، اما دو باشگاه لیگ برتری هم با جهانبخش تماس گرفته و به او پیشنهاد داده‌اند. شایعه شده تراکتور با یحیی گل‌محمدی مشتری اول جهانبخش خواهد بود.

حتی یکی از این باشگاه‌ها به جهانبخش اعلام کرده اگر قراردادش را امضا کند، می‌تواند در ترکیه دلارهایش را تحویل بگیرد! پیشنهاد این باشگاه لیگ برتری به جهانبخش دو میلیون دلار یا حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است که رقم بالایی به حساب می‌‌آید و می‌تواند رکورد نقل و انتقالات در فوتبال ایران را بشکند. 

جواد نکونام هم در فصل جاری شدیدا به دنبال جذب علیرضا جهانبخش بود ولی این بازیکن به ایران نیامد. حالا باید دید در فصل جدید برنامه او چیست؟ 

بدون شک رقم پیشنهادی باشگاه‌های اروپایی به جهانبخش به مراتب کمتر از رقمی است که می‌تواند در ایران یا در کشورهای عربی بگیرد.

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان