Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@23:44:33 GMT

پرداخت بیش از 6 میلیارد تومان صدقه از سوی گیلانیان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۸۰۳۸

پرداخت بیش از 6 میلیارد تومان صدقه از سوی گیلانیان

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان امروز، 23 مهر ماه در گفت وگو با رسانه ها، با اشاره به برنامه پنج‌ساله ششم و استفاده از ظرفیت‌های جامعه برای افزایش مشارکت همگانی در حوزه‌های صدقه و زکات، اظهار کرد: رویکرد برنامه ششم کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است و این برنامه همگام با منویات مقام معظم رهبری، اسناد فرا دستی مصوب هیئت ‌امنا و اساسنامه این نهاد تدوین ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم نوع‌دوست گیلان در نیمه نخست سال جاری ۶ میلیارد و ۲۸۹ میلیون و ۷۰۰هزار تومان صدقه پرداخت کرده‌اند، ادامه داد: این میزان صدقه از ۳۶۲ هزار و ۴۱۴ صندوق بزرگ، کوچک نصب و توزیع ‌شده در سراسر گیلان جمع‌آوری ‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: مردم نوع‌دوست و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را به‌ صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا با شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# به نیازمندان واقعی اهداء کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی صدقات مردم کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها