Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- محمد علی زم یادداشتی خطاب به روحانی منتشر کرد

محمدعلی زم

یادداشتی خطاب به دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری

«آقای رییس جمهور؛ سلام!
جناب رییس!
کانگورو، حیوان ناشناخته‌ایست که نخستین نمونه و نسل آن، حدود دویست سال پیش در استرالیا کشف شده و جزء حیوانات کیسه‌دار! به‌حساب آمده، و وجه تسمیه او هم مشخص نیست، فقط در افسانه تأییدنشده‌ای در برابر نام او گفته شده کانگورو یعنی؛ «هر چه بگویی چیزی نمی‌فهمم!» این حیوان که در وقت تولد در حد یک لوبیا وزن و قد دارد، در مدت کوتاهی اندازه‌اش به حدود ٢ متر و وزن ٩٠ کیلو می‌رسد و در هر شکم ٤ قلو می‌زاید! و در هیچ جای کره زمین تاکنون جز استرالیا یافت نشده است!

آقای رییس!
خصوصیت مشترک این حیوان با برخی انسان‌های ازخدابرگشته یا بهتر بگویم به‌خدانرسیده! در همین «گنگ و خنگی» است که در جلوی نام این حیوان قرار داده‌اند!

جناب رییس!
از زیبندگی‌های انسان شایسته در این زندگی و محیط زیست دنیایی آگاهی و فهم و بیداری است که هر کس بیشتر یافته باشد، امکان قرب به حقیقت و وصال به حق را بیشتر می‌یابد (هل یستوی الذین یعلمون و الذین لایعلمون/ آیا دانایان با جاهلان برابرند؟ سوره زمر: آیه ۹).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


و آنان‌که در برابر حقیقت صف‌کشی دارند، نخستین نقصان آنها، سقوط از مراتب آگاهی است!

آقای رییس!
همه افتخار نظام و حاکمیت الهی، تدبیر و تنظیم  بسته‌های آگاهی برای طبقات اجتماعی و افراد گوناگون است تا کسی در فقدان آگاهی و روشنایی گرفتار جهل و ظلمت نگردد، همان‌گونه حضرت مولایمان جناب پیامبر اعظم(ص) حین بدرقه و عزیمت سرور دو سرای، حضرت ولی‌الله علی(ع) هنگام سفر به یمن فرمود: «یا علی! لو هدی الله بک رجلا خیر مما طلعت علیه الشمس/ اگر به‌واسطه تو کسی از گمراهی نجات بیابد، فایده و خیری افزون‌تر از تابش خورشید-که زایشگر زندگان و زندگی است- دارد!

جناب رییس!
«دکترین جهانی اسلام»، هدایت و حق‌پذیری است و انقلاب اسلامی پدیده هدایت‌بخشی در عصر آخرالزمان است (هدوا الی الطیب... قرآن کریم) و باید برای تبیین و تعمیم این دکترین، همه مغزافزارآفرینان، نرم‌افزارسازان و سخت‌افزارداران در سامانه کلان انقلاب جذب شده و جای داده شوند تا در اختیار منتظران و زمینه‌داران هدایت‌پذیری قرار گیرند!»

* منتشر شده در همشهری آنلاین

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش

هاشمی رفسنجانی روز ششم اردیبهشت سال ۱۳۸۰ در مورد در مورد دیدار با برخی چهره‌های مقاومت، نامه محسن رضایی به خاتمی و بیانیه فلاحیان نوشته‌است.

به گزارش شرق، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید:

[آقای محمد زهیر مشارقه]، معاون رئیس‌جمهور سوریه آمد. قدردانى کرد، از حمایت ایران از مردم فلسطین و لبنان و سوریه و اظهار امیدوارى نمود که تصمیمات کنگره حمایت از انتفاضه [فلسطین]، ثمربخش باشد. من گفتم که دولت‌هاى اسلامى و حتى فلسطینى‌هاى خارج از فلسطین، از انجام وظایف خود کوتاهى مى‌کنند و اسرائیل کوتاه نخواهد آمد و ممکن است فشار بر سوریه و لبنان را هم اضافه کند. دیروز آقاى [سلیم] زعنون، [رئیس شورای عالی فلسطین] گفت، در سیاست [آریل] شارون، [نخست‌وزیر اسرائیل] هست که با فشار بر سوریه و لبنان، غیرمستقیم فلسطینى‌ها را تحت فشار قرار دهد که از انتفاضه دست بردارند.

[آقاى خالد مشعل، رهبر جنبش مقاومت اسلامى فلسطین به همراه] سران حماس و بعضى گروه‌هاى فلسطینى آمدند. تشکر کردند از حمایت‌هاى ایران و ابراز امیدوارى نمودند که پیروزی مقاومت اسلامى در لبنان، در فلسطین هم تکرار شود. گفتم، اگر همه بار‌ها بر دوش فلسطینی هاى داخل اراضى اشغالى باشد، کم‌‍‌کم ضعیف مى‌شوند. باید فلسطینى‌هاى خارج و دولت‌هاى عربى، دست به اقدامات عملى بزنند؛ گفتند، برنامه‌ریزى خواهند کرد. دولت آمریکا، شرکت‌کنندگان در کنفرانس حمایت از انتفاضه را تهدید کرده که نام آن‌ها را در لیست تروریست‌ها ثبت مى‌کنند.

تا شب در دفترم کار کردم. شب، براى مراسم هفدهمین سالگرد شهادت شهید مهدى شاه‌آبادى و پنجاهمین سال رحلت پدرش [آیت‌الله میرزا محمدعلى شاه‌آبادى]، به حسینیه ارشاد رفتم. سخنرانى مفصلى دربارۀ نقش اسلام و روحانیت در تاریخ و توطئه‌هاى استکبار و تربیت افراد صالح و من‌جمله امام راحل در زمان رضاخان نمودم.

در روزنامه‌هاى امروز، نامه سرگشاده آقاى محسن رضایى، [دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام] به آقاى [سیدمحمد] خاتمى، [رئیس‌جمهور] مورد توجه است که انتقادات زیادى دارد. رسانه‌هاى خارجى هم به آن پرداخته‌اند. نیروى انتظامى، با صدور اعلامیه‌اى بیانیه آقاى [علی] فلاحیان، [وزیر اسبق اطلاعات]، در مورد حادثه فرزندش را تأیید کرده و گفته آن مأمور [نیروی انتظامی]، به نام خسرو میربیگى، به‌خاطر تخلفات در حال تصفیه بوده و با اشرار همکارى داشته است. قبل از این بیانیه، بسیارى از رسانه‌هاى داخلى و خارجى، علیه آقای فلاحیان، مطالبى نوشته بودند.

دیگر خبرها

  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • (ویدیو) سندروم توهم بیقرار «بایدن»
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند