Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@08:55:35 GMT

کارمندان در صف اول جمعیت پیاده‌روی اربعین

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۸۰۵۷

کارمندان در صف اول جمعیت پیاده‌روی اربعین

به گزارش فارس، حضور ۸۷۷ هزار کارمند در پیاده‌روی اربعین، تردد روان در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، لغو محدودیت لیتراژ کارت سوخت در ایام اربعین و ... از اخبار بسته خبری اربعین امروز است.

امسال، حداقل ۸۷۷ هزار کارمند دولت، در پیاده‌روی اربعین حضور داشته‌اند

کارمندان دولت با حدود ۲۷ درصد، در صف اول جمعیت پیاده‌روی اربعین قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن به ترتیب دانشجویان یا محصلان با ۲۱.۵درصد، مدرسان یا معلمان با ۹.۱درصد، بازنشستگان با ۶.۱درصد، رسانه‌ای‌ها ۴.۴درصد، مهندسان ۳.۸درصد، پزشکان و پرستاران ۲.۲درصد، فروشندگان ۱.۴درصد، کشاورزان ۰.۹درصد و سایر مشاغل ۱۶.۹درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

براساس این آمار حدود ۴۰ درصد مشارکت‌کنندگان برای اولین‌بار به سفر اربعین آمده‌اند.

انجام تردد زائران در هردو پایانه مرزی شلمچه و چذابه

سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در هردو پایانه مرزی شلمچه و چذابه تردد زائران هم برای خروج از کشور و هم برای ورود به راحتی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین گفت: در هردو پایانه مرزی شلمچه و چذابه تردد زائران هم برای خروج از کشور و هم برای ورود به راحتی انجام می شود.

وی با تاکید بر ایجاد تعامل و همکاری میان مسئولین استان با مسئولین عراقی برای رفع مشکلات، گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شده، ناوگان خودرویی تقویت شده و تعدادی خودرو از استان به داخل خاک عراق منتقل شده و عراقی ها نیز ناوگان خودرویی شان را بیشتر به کار گرفتند، لذا هیچ مشکلی در هیچ کدام از دو سوی مرز نیست.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطر نشان شد: گیت های خروجی و ورودیمان فعال است و همگی آماده ارائه انواع خدمات به زائران در هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه هستیم.

وی با اشاره به بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از دو مرز شلمچه و چذابه گفت: امروز نیز تعدادی از مسئولین کشوری از جمله حجت الاسلام ابیانی، ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از عملکرد همکاران، تسهیل در تردد، کنترل جمعیت، تامین نظم و امنیت انتظامی، ترافیکی و همه اقداماتی که نیروی انتظامی با همکاری همه دستگاه ها و نهادهای متولی که انواع خدمات را به زائران در هردو پایانه مرزی شلمچه و چذابه ارائه می دادند، بازدید میدانی داشتند.

تردد زوار از مرز خسروی بدون کوچکترین مشکل انجام می‌شود

جانشین فرمانده ناجا: با تمهیدات همکاران پلیس کرمانشاه، تردد زوار از مرز خسروی بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است.

وی افزود: بازگشایی مرز خسروی خبر خوبی بود که با توجه به افزایش جمعیت زائران، بخش اعظمی از آنها روانه این مرز شدند تا زوار با سهولت بیشتری بتوانند عازم این سفر معنوی شوند.

لغو محدودیت لیتراژ کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها در ایام اربعین

پرویز ایدون معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در راستای تسهیل  و تسریع در امر  سوخت رسانی  به زوار اربعین حسینی و به منظور کاهش ترافیک حاصل از تعدد سوختگیری در این ایام با هماهنگی به عمل آمده با مدیریتهای عملیات و  سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران  اقدام به لغو محدودیت ۲۰ لیتری تراکنش کارت آزاد جایگاههای شهرستان مهران و محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران نموده وخودروها  از این پس مجاز به دریافت ۶۰ لیتر سوخت بنزین در هر بارسوختگیری با کارت آزاد ویژه جایگاهدار می‌باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده امسال در ۵۰ روستای گیلان اجرایی می‌شود، گفت: روستاهای شهرستان‌های رشت، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر در این طرح شرکت خواهند داشت.

غلامعلی نیک فهم امروز، ۹ اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از اجرای طرح بزرگ آموزش ایمنی تردد عابرین و موتورسوارن در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: ارائه آموزش‌های ترافیکی به کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ها از جمله برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان است.

وی با بیان اینکه طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده امسال در ۵۰ روستای گیلان اجرایی می‌شود، افزود: کاهش مخاطرات حین تردد و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی از اهداف این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان عنوان کرد:‌ سالانه تعداد بسیار زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت عدم رعایت ایمنی عبور و مرور با انجام رفتارهای پرخطر، خود و دیگران را در معرض خطر قرار داده و جان خود را در راه‌های برون‌شهری از دست می‌دهند.

نیک فهم کاهش آمار تلفات و مصدومان ناشی از وقوع سوانح جاده‌ای را در دستور کار متولیان ایمنی راه ها دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج مثبت گذشته،‌ مرحله جدید طرح آموزش موتورسواران و عابران پیاده با توجه به اهداف یاد شده از امروز در سطح روستاهای استان گیلان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های آموزشی، کمک شایانی به اصلاح فرهنگ ترافیکی مردم و کاربران جاده‌ها می‌کند، گفت: روستاهای شهرستان‌های رشت(بخش مرکزی و کوچصفهان)، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر در طرح آموزش ایمنی تردد عابرین و موتورسواران خواهند داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی