Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید مهدوی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: برنامه استقبال از ۱۷ هزار زائر خارجی که از مرز آستارا از تاریخ ۹ مهر لغایت ۲۱ مهر ماه جاری وارد کشورمان شدند به بهترین شکل صورت گرفت و به پایان رسید.

مسئول کمیته استقبال و فرهنگی ستاد اربعین شهرستان آستارا افزود: این تعداد زوار که عموما از کشور جمهوری آذربایجان و بعضا از گرجستان، روسیه، داغستان و ازبکستان بودند بوسیله ۲۷۱ اتوبوس و ۱۰۰ سواری و ۴۰ مینی بوس و ون وارد کشورمان شدند که در دو موکب پایانه مرزی و امامزادگان شریف حضرت ابراهیم و قاسم(ع) با یک وعده غذای گرم پذیرایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی گفت: در حسینیه و زائرسرای حرم امامزادگان قاسم و ابراهیم(ع) آستارا به ۷۲۰۰ نفر از زوار اسکان موقت و شبانه داده شده است.

وی ادامه داد: کمیته استقبال با برنامه ریزی های صورت گرفته آماده می‌شود تا این تعداد از زائرین را هنگام برگشت بدرقه نماید و به همین منظور ضمن فعال بودن ایستگاه صلواتی قرار است هدیه معنوی به تمامی زائرین تقدیم شود؛ در این ایام هزینه های زیرساختی به مبلغ ۲۸میلیون تومان از محل نذورات نقدی پرداخت شد.

رئیس اوقاف آستارا خاطرنشان کرد: خیرین و مردم شریف آستارا ۱۰۴ میلیون تومان اقلام خوراکی به موکب امام رضا(ع) امامزادگان قاسم و ابراهیم(ع) کمک کردند که در آشپزخانه موکب امامزادگان آستارا طبخ شد و در اختیار زائرین اربعین حسینی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی اوقاف و امور خیریه زائرین اربعین مرز آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سد شاه قاسم یاسوج

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی