Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه‌ای که در تهران در مورد طرح بن - بروجن برگزار شد وزارت نیرو اعلام کرد محل آبگیر طرح تغییر نمی‌کند و مسئولان استان اصفهان موظف امنیت آبگیر هستند. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی صبح امروز در دیدار با معاون وزیر صمت در شهرکرد با اشاره به اینکه آب اولویت اول شهرک‌های صنعتی استان است اظهار داشت: پروژه بن بروجن پیشرفت 80 درصدی دارد اما آبگیر این طرح در حوزه استان مجاور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای که در تهران در مورد این طرح برگزار شد، افزود: وزارت نیرو اعلام کرد محل آبگیر طرح تغییر نمی‌کند و مسئولان استان اصفهان موظف امنیت آبگیر هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه بن - بروجن تکمیل می‌شود اما آب شهرک‌های صنعتی را تامین نمی‌کند زیرا شهرک صنعتی از این آب سهم ندارد.

45 درصد عشایر خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی‌ می‌شوند470 پروژه آبرسانی برای عشایر کشور اجرا شد460 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آبرسانی خراسان جنوبی تامین شد
عباسی عنوان کرد: اگر سهم عمرانی برای زیرساخت‌ها در نظر گرفته شود سرمایه‌گذار برای حضور در استان انگیزه پیدا می‌کند.وی اشاره کرد: منطقه ویژه اقتصادی استان از لحاظ قرار گیری در کنار جاده‌ترانزیتی، راه‌آهن و دارا بودن مجوز از دولت و مجلس از شرایط خوبی برخوردار است.

وی گفت: می‌توان 1000 هکتار زمین آماده شده برای این طرح را به این منطقه اختصاص داد یا اینکه فقط 400 هکتار اولیه برای این طرح و 700 هکتار دیگر برای شهرک‌های صنعتی اختصاص داده شود.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!