Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دوشنبه شب دیدار‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ پیگیری شد که علاوه بر صعود اوکراین و رکورد ۷۰۰ گل کریستیانو رونالدو این بازی‌ها دو حاشیه مهم داشت. ترکیه برابر فرانسه قرار گرفت و به تساوی یک بر یک دست یافت تا صدرنشین گروهش باقی بماند. بازیکنان این تیم دوباره جنجال‌ساز شدند و با سلام نظامی خوشحالی خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با این کار به حمایت از اردوغان در حمله به کرد‌های ساکن در سوریه پرداختند.

پیش از این ترک‌ها در دیدار برابر آلبانی خوشحالی پس از گل خود را با سلام نظامی نشان داده بودند. این موضوع باعث شد یوفا در این رابطه تحقیق کند.

یوفا دوست ندارد فوتبال و سیاست یکی شوند. به همین خاطر از این موضوع به سادگی نخواهد گذشت.

دیدار دیشب انگلیس و بلغارستان نیز با حاشیه همراه بود. بریتانیایی‌ها با شش گل در خانه حریف جشنواره گل به راه انداختند. زمانی که بازی ۲ بر صفر بود شعار‌های نژادپرستانه در ورزشگاه ملی واسیل لوسکی به گوش رسید و داور در دقیقه ۲۷ تصمیم گرفت بازی را متوقف کند. هولیگان‌های بلغاری علیه بازیکنانی همچون رحیم استرلینگ، مارکوس رشفورد و تایرون مینگز شعار می‌دادند.

از هواداران خواسته شد که به شعار‌های خود پایان دهند و سه دقیقه بعد دوباره بازی از سر گرفته شد. این اتفاق پس از به ثمر رسیدن گل سوم نیز تکرار شد. باز هم بازی برای دقایقی متوقف شد. در نهایت این گروه از هولیگان‌ها از ورزشگاه اخراج شدند.

فدراسیون فوتبال انگلیس این رفتار‌های نژادپرستانه را محکوم کرد و از یوفا خواست که در این زمینه تحقیق کند. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انتخابی یورو ۲۰۲۰ یوفا حمله اردوغان به کردهای سوریه فدراسیون فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال ترکیه سلام نظامی بازیکنان تیم ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد؛ بر این اساس شهروندان یزدی می توانند برای رفع قطعی تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی مخابرات یزد جهت راهنمایی تماس بگیرند و مشتریان اینترنت مخابرات منطقه یزد می توانند از طریق سامانه جامع ۲۰۲۰ از خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در زمینه های فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویس های مخابرات بهره مند شوند.

به منظور سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش و همچنین افزایش پاسخگویی و ارائه سرویس بهتر به مشتریان، سامانه ۲۰۲۰ به صورت متمرکز و در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان تلفن ثابت است.

متقاضیان می توانند از طریق این سامانه در خواست خرید سرویس های مورد نظر خود را به کارشناسان اعلام و پشتیبانی لازم را از این مرکز دریافت کنند. ثبت خرابی سرویس هایی مانند اینترنت پرسرعت ADSL، اینترنت پرسرعت VDSL، تانوما و تلویزیون اینترنتی (IPTV) به صورت مکانیزه و یا پس از اتصال به اپراتور از دیگر خدمات سامانه ۲۰۲۰ است.

گفتنی است؛ سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ به‌صورت روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و تمام کارکنان و مدیران در مجموعه گسترده مخابرات ایران با تلاش و اجرای راه‌کارهایی به همراه آموزش و نظارت مؤثرتر بر پرسنل، به دنبال پاسخگویی با کمترین نقص و در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

کد خبر 6093199

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی