Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از حقوق ماهانه 85 میلیونی یک مدیر در یکی از وزارتخانه ها خبر داد و گفت: این فرد که نماینده اسبق هم است، به رغم ممنوع الخروج بودن با پیگیری وزیر مربوطه به خارج از کشور رفت.

حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار الف افزود: در یکی از وزارتخانه ها، مدیری ماهانه 65 میلیون تومان حقوق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد، خودش حقوقش را به 85 میلیون تومان رساند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اقامت این فرد در خارج کشور یک ساله بود اما به یک باره این ماموریت چهار ساله شد، تصریح کرد: این مدیر وقتی در ایام مرخصی به ایران آمد، دستگاه اطلاعاتی وی را بازداشت کرد و پرونده وی در دادسرای کارکنان دولت در حال بررسی بود که قاضی پرونده وی را ممنوع الخروج کرده بود.

کامران افزود:متاسفانه با پیگیری وزیر مربوطه و لابیهای صورت گرفته این فرد به خارج رفت.

وی خطاب به آیت اله رئیسی رئیس قوه قضائیه گفت: از رئیس دستگاه قضا می خواهیم که عواملی که سبب رفتن این فرد به خارج از کشور شدند، را از سمت شان عزل کند.نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین وزیر مربوطه باید مواخذه شود که چرا با لابی باعث شد تا فرد ممنوع الخروج از کشور خارج شود.

کامران گفت: این فرد برای یکی از منسوبان و مدیران نزدیک به خود، در تهران منزلی با هزینه یورویی اجاره کرده بود.

وی با بیان اینکه فرد مذکور از نمایندگان اسبق مجلس هم است، افزود: متاسف هستم که جریان کارچاق کنی در کشور رشد کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین گفت:با انتقاد از عملکرد بنیاد شهید گفت: همانگونه که روز یکشنبه در مجلس مطرح کردم از رییس بنیاد شهید میخواهم حقوق های نجومی و خارج از شمول را در این نهاد قطع کند. سوال این است که چطور بنیاد شهید فوق العاده شغل ایثارگران و فرزندان شهدا را حذف کرده اما جلوی حقوقهای نجومی در این بنیاد گرفته نمی شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نماینده مجلس حقوق نجومی ممنوع الخروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت

امتداد - مدیرکل بنیاد مسکن کرمان در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن، ضمن قدردانی از اقدامات این بانک در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی و تسهیلات‌دهی به پروژه‌های نهضت ملی گفت: بانک مسکن همواره در پرداخت تسهیلات پیشتاز بوده و عملکرد قابل تقدیری دارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن استان در دیدار با عقیل زینلی مدیر شعب بانک ضمن قدردانی از همکاری و همراهی بانک مسکن در کمک به تحقق اهداف و برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: ارتباط بانک و بنیاد مسکن همواره مطلوب و مستحکم بوده است و این موضوع زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم است.

محمدی ابراز امیدواری کرد که بانک مسکن همچون گذشته در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و کمک به توسعه و بهسازی مسکن روستایی تعامل سازنده‌ای با بنیاد مسکن استان داشته باشد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات بانک مسکن در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و طرح نهضت ملی مسکن گفت: تمام تلاش ما در راستای عمل به رسالت اصلی بانک و کمک به خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه است.

زینلی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در استان تعداد ۲ هزار و ۷۶۰ واحد توسط بنیاد مسکن به بانک معرفی شده است که انعقاد قرارداد تعداد یک هزار و ۷۲۳ واحد به مبلغ هفت هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر شعب استان گفت: در بخش تسهیلات مسکن روستایی نیز در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و مقاوم‌سازی تعداد ۲ هزار و ۵۷۷ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص‌یافته که مبلغ ۲ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال برای بهسازی هزار و ۵۱۷ واحد پرداخت شد.

زینلی افزود: مبلغ ۴۵۸ میلیارد ریال نیز از اعتبار سال جاری برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی توسط بانک مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به خدمات ماندگار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌ویژه در ساخت مسکن روستایی بیان داشت: با توجه به حوزه کاری مشترک بسیار زیاد بین بانک مسکن و بنیاد مسکن امیدواریم در سایه این همکاری، توسعه و بهسازی مسکن روستایی با سرعت بیشتری ادامه یابد.

مدیر شعب استان با بیان این مطلب که نیمی از تسهیلات مسکن روستایی مربوط به منطقه جنوب استان است، افزود: تمهیداتی با همکاری بنیاد مسکن در حال انجام است تا پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تسریع شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود