Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ چهار نماینده پارا تپانچه کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات ماده P۶ در خط آتش قرار گرفتند.

ساره جوانمردی با مجموع رکورد ۳۸۰ در جایگاه چهارم ایستاد، سمیرا ارم با رکورد ۳۷۲ در رده دوازدهم قرار گرفت، مهدی زمانی با رکورد ۳۶۹ پانزدهم شد و سید محمدرضا میرشفیعی با رکورد ۳۶۲ در جایگاه بیست و نهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب ساره جوانمردی و مهدی زمانی به عنوان نمایندگان تیم میکس P۶ ایران راهی فینال مسابقات شدند و در نهایت تیم کشورمان در این مرحله با مجموع ۳۶۰٫۱ در جایگاه چهارم جهان ایستاد.

صبح روز سه‌شنبه ۲۳ مهر ماه هم در چهارمین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ استرالیا، چهار نماینده پاراتپانچه ایران در مرحله مقدماتی ماده تپانچه خفیف ۵۰ متر (P۴) در خط آتش قرار گرفتند.

مهدی زمانی با رکورد ۵۴۵ در جایگاه دوم مرحله مقدماتی ایستاد و فینالیست شد، ساره جوانمردی نیز با رکورد ۵۳۹ در رده چهارم مقدماتی قرار گرفت و به فینال راه پیدا کرد.

سیدمحمدرضا میرشفیعی با ثبت رکورد ۵۱۹ در جایگاه بیستم ایستاد و سمیرا ارم با رکورد ۵۰۹ در رده ۳۲  قرار گرفت.

کد خبر 459008 برچسب‌ها ورزش معلولان تیراندازی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش معلولان تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی