Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

این روز‌ها چند فیلم روی پرده سینما در حال اکران است که روی پوستر آن‌ها تصاویر بعضی از ستاره‌های محبوب سینما دیده می‌شود.

به گزارش خراسان اما تعدادی از این فیلم‌ها چه از لحاظ جلب نظر منتقدان و تماشاگران و چه از نظر میزان فروش در گیشه، اثر موفقی در کارنامه این ستاره‌ها محسوب نمی‌شوند. در ادامه درباره انتخاب‌های ناموفق پنج ستاره یعنی فیلم‌های «مردی بدون سایه»، «پیلوت»، «درخونگاه»، «شاه‌کش» و «ایده اصلی» نوشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا حاتمی

مردی بدون سایه

درباره فیلم: «مردی بدون سایه» چه در جشنواره فجر و چه اکنون که به صورت عمومی اکران شده است، نتوانسته نظر مخاطبان را جلب کند. این فیلم با سوالات بی‌جواب، اتفاقات بی‌مقدمه و ناگهانی و قصه‌ای که به خوبی پرداخت نشده، حسابی مخاطبان را غافلگیر کرده است.

انتخاب بازیگر: لیلا حاتمی پس از فیلم «ما همه با هم هستیم»، دومین انتخاب بد خود را در سال ۹۷ با فیلم «مردی بدون سایه» رقم زد و همکاری تازه او با علیرضا رئیسیان پس از «دوران عاشقی»، جز شکست، نتیجه‌ای برای لیلا حاتمی نداشته است.

بازی بازیگر: احتمالا حضور لیلا حاتمی در فیلم، تماشاگران را به دیدن فیلم ترغیب می‌کند، اما بازی لیلا حاتمی در قالب شخصیت «سایه»، هیچ چیز جدیدی برای مخاطب ندارد و هرگز او را راضی نمی‌کند.

جواد عزتی

پیلوت

درباره فیلم: «پیلوت» اثر ابراهیم ابراهیمیان، با داستان یک خطی و کوتاهی که دارد، می‌توانست یک فیلم کوتاه خوب باشد، اما تبدیل به یک فیلم بلند، کم اتفاق و با روند بسیار کند شده است. دور باطل اتفاقات تکراری در لوکیشنی مانند یک بیمارستان در فیلم، نتوانسته است نظر مثبت مخاطبان را جلب کند.

انتخاب بازیگر: بدون در نظر گرفتن آثار کمدی، عزتی در دو سال گذشته انتخاب بدی در کارنامه نداشته است و دو فیلم «جان‌دار» و «جهان با من برقص» را هم آماده اکران دارد. «پیلوت» را می‌توان تنها انتخاب بد او به حساب آورد.

بازی بازیگر: کمتر بازیگری است که مانند جواد عزتی حتی در فیلم‌های بد هم بتواند بازی فوق‌‎العاده‌ای داشته باشد. او در عین حال که با احساساتی مانند غم، نگرانی و خشم، مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد، با خرابکاری‌ها و شوخ طبعی‌اش او را به خنده می‌اندازد.

امین حیایی

درخونگاه

درباره فیلم: «درخونگاه» ساخته سیاوش اسعدی نسبت به دیگر فیلم‌های این فهرست، اثر بهتری محسوب می‌شود و تا حدودی موفق شده است توجه آن دسته از مخاطبان را که در فیلم‌ها به دنبال قهرمان می‌گردند و از لوطی‌گری‌های قهرمان فیلم لذت می‌برند، جلب کند، اما هنوز با یک فیلم خوب فاصله دارد.

انتخاب بازیگر: امین حیایی در ادامه انتخاب‌های جدی و غیرتجاری که پس از «شعله‌ور» و «دارکوب» داشت، در فیلم «درخونگاه» ایفای نقش کرد. این اثر در پله بالاتری از آن دو فیلم نمی‌ایستد، اما هرگز در حد فیلم‌های گیشه‌ای قبلی‌اش هم نیست.

بازی بازیگر: امین حیایی در این فیلم یکی از بازی‌های فوق‌العاده خود را در نقش یک شخصیت رنج کشیده، با معرفت و جنوب شهری، به نمایش می‌گذارد و به حق در جشنواره فجر، برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اصلی مرد شد.

مریلا زارعی

ایده اصلی

درباره فیلم: هرچقدر که زیبایی‌ها و جنبه‌های بصری، لوکیشن‌های لاکچری و لوکس این فیلم توانسته است برای مخاطب سرگرم‌کننده و جذاب باشد، اما فیلم نامه ضعیف، اتفاقات غیرمنطقی و روند بسیار کند آن نتوانسته است نظر تماشاگران را جلب کند.

انتخاب بازیگر: مریلا زارعی پس از فیلم «بادیگارد»، در آثاری مانند «زیر سقف دودی»، «اسرافیل» و «سوء‌تفاهم» بازی کرده است که هیچ کدام از این سه فیلم، اثر درخشانی در کارنامه او به حساب نمی‌آید. او روند انتخاب‌های بدش را در نمایش خانگی هم ادامه داده و در سریال «مانکن» بازی کرده است.

بازی بازیگر: هرچند که مریلا زارعی هم انگار تحت تاثیر شخصیت‌پردازی ضعیف فیلم قرار گرفته است و نمی‌توان بازی او را نقطه قوت فیلم به حساب آورد، اما در مقایسه با بهرام رادان و هانیه توسلی، او و پژمان جمشیدی عملکرد امیدوارانه‌تری داشته‌اند.

مهناز افشار

شاه کش

درباره فیلم: لوکیشنی در دل فضای برفی، وجود یک معما و حضور بازیگرانی مانند مهناز افشار و هادی حجازی‌فر، هرکدام می‌تواند به سهم خود تماشاگر را برای تماشای «شاه‌کش» ترغیب کند. اما ایده خوب قصه یا لوکیشن جذاب در داستان بی‌سروته فیلم هدر رفته و انتظار مخاطب را برآورده نکرده است.

انتخاب بازیگر: مهناز افشار از اواخر دهه ۸۰، به استثنای فیلم «لس‌آنجلس – تهران»، دست روی انتخاب‌های خوبی گذاشته، اما در اولین همکاری‌اش با وحید امیرخانی در «شاه کش» تجربه موفقی نداشته است.

بازی بازیگر: مهناز افشار در این فیلم از شخصیت‌پردازی ضعیف ضربه خورده است. او نقش یک شخصیت معمولی به نام «آیدا» را بازی می‌کند که درگیر یک ماجرای گروگان‌گیری می‌شود و هر از گاهی، با خشم یا ناراحتی، دیالوگ‌هایی می‌گوید؛ یک شخصیت معمولی با بازی معمولی!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سینما بازیگران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر دو تیم استقلال و تراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند. تراکتور با مربی جدید به فکر روزهای خوب در آینده است و استقلال با مالکان جدید می‌خواهد صدرنشینی را حفظ کند. نکو و شاگردانش با از پیش رو برداشتن تیم قرمزپوش تبریزی می‌توانند گام بلندی به سوی قهرمانی بردارند. به بهانه واگذاری استقلال به پتروشیمی و این بازی حساس با حسن روشن یکی از پیشکسوتان پرافتخار استقلال تماس گرفتیم که صحبت‌های‌مان به دیگر مسائل پیرامون این باشگاه و حواشی چند وقت گذشته کشیده شد.

می شود گفت استقلال در صورت پیروزی برابر تراکتور قهرمان لیگ می‌شود؟

نه! در اینکه یکی از دو تا تیم پرسپولیس و استقلال قهرمان می‌شوند که بحثی نیست. اما الان تراکتور تیم خیلی خطرناکی برای استقلال است. خدا رحمت کند. فوت همسر آقای زنوزی و رایگان کردن تماشای بازی هم می‌تواند برای تراکتور باعث ایجاد انگیزه مضاعف شود. اینها همه کار می‌کنند تا بگویند ما برای تیم همه کار کردیم حالا اگر نتیجه نگیرند، مقصر نیستند. این بازی برای استقلال خیلی خطرناک است حالا چه تدبیری برای بازی دارند به خودشان مربوط است، اما اگر بازی را ببرند شانس‌شان برای قهرمانی بیشتر می‌شود و اگر نبرند از کورس قهرمانی عقب خواهند بود. تراکتوری‌ها انگیزه خیلی بالایی دارند.

استقلال مقابل شمس آذر از همان ابتدا هجومی بازی کرد. فکر می‌کنید مقابل تراکتور هم باید هجومی بازی کند؟

با اینکه دارد لیگ تمام می‌شود، اما استقلال هنوز ثبات ندارد. یک بازی دفاعی کار می‌کند و یک بازی هجومی و یک بازی معمولی. واقعا نمی‌شود روی این تیم حساب کرد. خوشبختانه ستاره ندارند که روی آن حساب کنند و بچه‌ها خیلی دونده هستند. من دلواپس این قضیه هستم که چند تا بازیکن پای خودشان را می‌گیرند و به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی هم نیاز به کار اضافه دارند تا پای‌شان نگیرد. اواخر لیگ شده و به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی مشکل دارند.

غیبت حسینی می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود؟

به هرحال دروازه‌بان ذخیره باید یک جاهایی مثل این مواقع به درد بخورد.حالا این بازی اجبار است. من دروازه‌بان دوم تیم را نمی‌شناسم، اما باید او را از نظر روحی بسازند. یعنی نباید فقط تمرین فیزیکی داشته باشد. غلامپور کارش سخت است، چون هم باید او را تمرین بدهد و هم روحیه‌اش را بالا ببرد بقیه و جواد نکونام هم باید روی ‌مسائل روحی این دروازه‌بان کار کنند. انگلیسی‌ها یک‌ مثالی دارند که به بازیکن می‌گویند خودت باش و سعی نکن بخواهی خودت را بهتر نشان بدهی. همان که به عنوان رزرو استقلال از این دروازه‌بان انتظار داشتند و او را جذب کردند، باشد. ‌یکی که می‌خواهد تست بدهد یک کار فراتر از خودش انجام می‌دهد تا به چشم بیاید، اما این بازیکنان مورد توجه بودند که قرارداد امضا کردند.

درباره واگذاری باشگاه استقلال چه صحبتی دارید؟

فکر می‌کنم پرسپولیس را بانک شهر خریداری کرده اما استقلال را نمی‌دانم! ولی اگر مدیریتش به مسائل آگاه باشد که به نفع استقلال است. منظور من این است اینها باید یک هیات مدیره برای خودشان انتخاب کنند و روی عملکرد مدیر و هیات مدیره و حتی مربی نظارت داشته باشند یا در اعضای هیات مدیره نقش داشته باشند تا بعدها که تیم‌ نتیجه نگرفت، نگویند اینها را ما انتخاب نکردیم! یک هیات مدیره و مدیر درست و حسابی بگذارند و جز اینها یک کمیته فنی قوی انتخاب کنند و قرارداد ببندند تا تیم را جمع و جور کنند.

سهم پیشکسوتان هم ‌۵ درصد است؛ به شما ابلاغ شده؟

خیر، هنوز به ما که چیزی ابلاغ نکرده‌اند.

با این تغییر و تحولات و حضور افراد سیاسی فکر می‌کنید پیشکسوتان از باشگاه مورد علاقه خود دور خواهند شد؟

دور که هستند، اما اگر آدم باشند باید دو تا تفکر داشته باشند، چون تمام باشگاه‌ها روی این دو محور می‌چرخد: یکی احترام و رسیدگی به پیشکسوت و دیگر توجه به آکادمی. یعنی بچه‌های مردم‌ که ‌الان پول ‌ندارند، بیایند در این تیم‌ها. باید سرمایه‌گذاری کنند؛ تبلیغات هم برای‌شان می‌شود و رضایت مردم ‌هم‌ هست. اگر به این دو مساله اهمیت ‌بدهند یعنی انتخاب خوبی است.

کد خبر 847343 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق