Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه مهاجرانی، رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: همه می‌دانند که انجمن اولیا و مربیان وانتخابات آن یک ساختار غیر دولتی است که به عنوان یک سیاست گذار؛ مجری و نیاز مشورتی در اجرا به سیاست‌گذاری در حکومت مدرسه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: موارد فوق از کمک می‌کند تا سند تحول بهتر محقق شود. الدین نیز خوب استقبال کردند و امیدواریم که همه مدارس ما با استفاده از ظرفیت انجمن مربیانشان تصمیمات بهتری بگیرند.
مهاجرانی با اشاره به انجمن اولیا و مربیان تصریح کرد: نتایج این انجمن می‌تواند در امر اجرا ما را به اهداف از پیش تعیین شده برساند.
او ادامه داد: استعداد درخشان با توجه به اساسنامه‌ای که ابتدا مقام معظم رهبری و سپس با دستور ایشان به رئیس‌جمهور و بعد برای پیگیری به وزیر ابلاغ شد؛ لازم بود همه کسانی که در حوزه‌های نخبگان هستند این سیستم انجمنی را انجام دهند و بعد آن شاهد برنامه‌های منسجم تری در حوزه‌های نخبگان باشیم.
رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان با اشاره به ابلاغیه رهبر در خصوص استعداد‌های درخشان ابراز کرد: تا به مرحله اجرایی همگانی رسیدن این دستور باید توجه داشت که به این معنا نیست که مطالبات و برنامه‌های ما هم روی زمین گذاشته شده و ما کاری از پیش نبرده ایم.
او گفت: این ارتقاء درجه سازمانی وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، به طوریکه باید در حوزه‌های نخبگانی بتوانیم بهتر و قویتر عمل کنیم. تجاری‌سازی خوارزمی، یک رویداد نخبگانی است مهاجرانی با اشاره به دانش آموزان نخبه و بورسیه آن‌ها گفت: برای برخی از رشته‌های خاص در برنامه‌های سازمان، مطابق ابلاغیه برنامه‌هایی صورت گرفته است از جمله در علوم پایه که برای بسیاری موضوع مهمی است؛ اما در مورد تجاری‌سازی خوارزمی که یک رویداد نخبگانی است گام‌های جدی برداشته شده است.
رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان تصریح کرد: این که تا به حال نتوانستیم همه انتظارات را برآورده کنیم؛ تردیدی نیست، اما آیا همه این انتظارات منطقی هستند؟.
مهاجرانی در پایان گفت: رویداد‌های نخبگانی نظیر المپیاد‌های علمی و جشنواره خوارزمی که در آن احتمال صعود و یا سقوط افراد وجود دارد؛ این‌ها از حمایت‌های نخبگانی مانند بورسیه  برخوردار هستند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نخبه دانشجو اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم