Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@06:02:34 GMT

رونمایی از «خانه فرهنگ» در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۹۱۰۰

رونمایی از «خانه فرهنگ» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا دولت آبادی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز،‌ 23 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو برنامه ویژه در دستور کار ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار دارد که بعد از ماه صفر رونمایی خواهند شد.
وی افزود: نخستین جشنواره «مسجد و فضای مجازی» با هدف تولید محتوا در حوزه فضای مجازی را داریم که پوستر آن رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دوره آموزشی و توانمندسازی ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری در شهر یاسوج، گچساران و دهدشت با محوریت این شهرستان‌ها برای مدیران کانون‌ها برگزار می‌شود.
دولت آبادی بیان کرد: در حوزه فضای مجازی برای نخستین بار حدود دو ماهی است که نرم افزاری را با حضور تیم هشت نفره با عنوان «نخستین زیست بوم مجازی فرهنگی و اجتماعی استان» با نام «خانه فرهنگ» آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این نرم افزار از چند بخش آموزشی که به صورت الکترونیکی دوره برگزار می‌کند و امتحان می‌گیرد، تشکیل شده، تصریح کرد: بخش بعدی نرم‌افزار شامل سرگرمی و بازی با محوریت موضوعات فرهنگی، تاریخی و اسلامی است و پیش‌بینی می‌شود تا 6 ماه آینده بتوانیم از آن رونمایی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی خانه فرهنگ مسجد و فضای مجازی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین