Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم جودو نیروهای مسلح گفت: تمام حریفان خود را آنالیز کردیم و همه نفرات شناخته شده هستند، اگر جودوکاران با برنامه و تدبیر جلو بروند، نتایج خوبی کسب خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی آهن‌فروش، کاپیتان تیم جودو نیروهای مسلح، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اعزام این تیم به مسابقات سیزم بیان کرد: هشتمین مرحله اردوی تیم جودوی نیروهای مسلح تمام شد که این اردو متصل به اعزام است و از روز 23 مهرماه تا یک آبان‌ماه نفرات تیم به چین جهت حضور در رقابت‌های المپیک نظامیان جهان اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به سطح بالای این مسابقات ان‌شاءالله بتوانیم با تمرینات و تلاشی که داشتیم، بهترین نتیجه‌ها را کسب کنیم.

وی افزود: 8 مرحله اردوهای بسیار سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم و خداراشکر وضعیت تیم بسیار خوب است، همه جودوکاران از قهرمانان و بهترین‌های وزن خود در کشور هستند. ان‌شاءالله در روز مسابقه شرایط برقرار باشد و بدن ما در همین سطح آمادگی بماند تا بتوانیم مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنیم.

آهن‌فروش اظهار داشت: من زیاد به مسابقات جهانی اعزام شدم اما خوشبختانه این دفعه شرایط آمادگی بدنم خیلی بهتر است، بچه‌ها هم از نظر آمادگی بدنی در سطح بالایی قرار دارند. در تست‌هایی که از ما گرفتند، همه جودوکاران در 80 تا 85 درصد آمادگی قرار دارند اما با این وجود مسابقات قابل پیش‌بینی نیست، فقط امیدواریم که بتوانیم نتیجه مطلوبی به دست بیاوریم. ششمین دوره حضور من در این رقابت‌ها است، دوره قبل در کره یک برنز و یک نقره داشتیم که امیدوارم شرایط مسابقات این دفعه فراهم باشد تا نتایج بهتری بگیریم.

جودوکار وزن 100+ کیلوگرم تیم نیروهای مسلح ایران در پایان گفت: پیش از این عملکرد تمام حریفان خود را آنالیز کردیم، فیلم‌هایشان را دیدیم و می‌توان گفت همه نفرات شناخته شده هستند. اگر جودوکاران با برنامه و تدبیر جلو بروند، نتایج خوبی کسب خواهد شد. اکثر نفراتی که در اردو حضور دارند از ملی‌پوشان، سربازان و کادر هستند که درکل تیم یک‌دستی را تشکیل دادند. 7 مرحله انتخابی درون اردویی داشتیم، تقریبا 4 مرحله مسابقات به صورت رسمی برگزار شد و بچه‌ها بایکدیگر به رقابت پرداختند. نفرات زیادی از تیم ریزش کردند و شاکله آن تیم فعلی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو خبرگزاری برنا نیروهای مسلح ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی

فینالیست های پنج وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

در این پیکارها بیش از ۱۲۰ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق، ارمنستان و سوریه با هم به رقابت می پردازند.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _ پویا ناصر پور

۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی

۷۷ کیلوگرم: علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

بر اساس این گزارش بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت می کنند.

دیگر خبرها

  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی