Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@02:39:00 GMT

مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی ترنج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۹۳۸۴

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی ترنج واقع درکیلومتر 500/6 محورآزاد راه قزوین- زنجان(لاین جنوبی) با حضور مسئولان دستگاههای استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.  دراین مراسم جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به آمار سالانه 33 میلیون تردد در محور آزادراه قزوین- زنجان و ضرورت ارائه خدمات به مسافران گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با هدف ارتقاء سطح ایمنی و برقراری تسهیلات امداد رسانی و خدمات در شاخه های مختلف حمل و نقل به منظور کاهش هزینه ها و اقتصادی کردن فعالیتها، افزایش بهره وری و ارائه سرویس ها و خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران برنامه ریزی مناسبی کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه های خدماتی - رفاهی، توسعه کیفی منابع انسانی و ارتقاء کیفیت خدمات در بخش حمل و نقل جاده ای در الویت برنامه های این اداره کل است. وی بیان کرد: اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین در راستای سیاست های کلان سازمان اقدام به جذب و تشویق سرمایه گذار برای ساخت و بهره برداری از مجتمع های خدماتی رفاهی می کند.  در حال حاضر 32 مجتمع خدماتی و رفاهی در استان قزوین درحال بهره برداری است و 19 مجتمع نیز در دست ساخت است و 14 مجتمع نیز در حال استعلام از کمیسیون های مربوطه برای دریافت مجوز است.  حق لطفی خاطر نشان کرد: مجتمع ترنج با سرمایه گذاری 160 میلیارد ریالی بخش خصوصی در مسیر آزادراه قزوین- زنجان به بهره برداری رسید. این مجتمع در زمینی به مساحت 15 هزار 700 مترمربع و زیربنای 2000 هزار مترمربع به ساخته شده است که با افتتاح آن برای 80 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است. این مجتمع خدماتی- رفاهی، نمازخانه، جایگاه سوخت، بنزین و نفت گاز، رستوران، فست فود، کافی شاپ، سوپر مارکت ، واحدهای تجاری و پذیرایی، مجتمع تعمیرگاهی و ... پیش بینی شده است.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

یاسر شکوری افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، این ساختمان را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی