Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی عصر امروز (سه‌شنبه) و همزمان با برگزاری هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد، از سه قهرمان بزرگ کشتی ایران و دنیا تجلیل خواهد کرد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از ساعت 17 امروز (سه‌شنبه)، لیگ برتر کشتی آزاد با رویارویی تیم‌های بازار بزرگ ایران و آسانسور و پله برقی بهران - پاس تهران در سالن هفت‌تیر تهران آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پخش زنده تلویزیونی از ساعت 17:45 در اختیار رقابت‌های لیگ برتر کشتی است و در پایان مسابقه دو تیم تهرانی، فدراسیون کشتی در مراسمی از عبدالله موحد، دارنده 6 مدال طلای کشتی جهان و المپیک، منصور برزگر، دارنده مدال نقره المپیک 1976 مونترال و سه مدال طلا و نقره جهانی و عباس جدیدی، دارنده مدال نقره المپیک 1996 آتلانتا و سه مدال طلا و برنز جهانی تجلیل خواهد کرد.

ادامه فعالیت سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی؛ بدون حکم، بدون قرارداد

پس از این مراسم، دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و تیم «#تاثبت_جهانی_توس» به مصاف هم می‌روند و پخش زنده تلویزیونی نیز تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

تیم اترک خراسان شمالی در گروه الف استراحت خواهد داشت و امروز همچنین تیم هیئت کشتی خرم‌آباد در سالن سیدرسول حسینی ساری، میهمان رعد ستارگان ساری است.

رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی نیز فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد ایران کشتی آزاد کشتی ایران کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد ایران کشتی آزاد کشتی ایران کشتی کشتی آزاد ایران کشتی آزاد کشتی ایران کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

به نقل از ایسنا، میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902493

دیگر خبرها

  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد