Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@20:31:14 GMT

رکود تا ۱۲ ماه آینده به وقوع نخواهد پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۰۱۷۲

رکود تا ۱۲ ماه آینده به وقوع نخواهد پیوست

صدای ایران -از نظر تاریخی هر زمان که بازارهای مالی و سهام با افت چشمگیر روبه‌رو می‌شود، تقاضا برای دارایی‌هایی مثل طلا و اوراق قرضه به شدت افزایش می‌یابد. تنش‌های سیاسی و نگرانی‌های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان نیز عامل مهمی برای رشد تقاضای طلا و سایر فلزات گرانبها خواهد بود. چرخه رونق اقتصادی آمریکا در شرایط کنونی، طولانی ترین روند را از اواسط قرن ۱۹ میلادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتصاد آمریکا در ۱۲۶ ماه گذشته با رشد و رونق نسبی روبه‌رو بوده است.  به نوشته اقتصاد انلاین بانک ولز فارگو پیش بینی کرده است که بازار سهام طی سال آینده با نوسانات شدیدی روبه‌رو خواهد شد. گرچه احتمال وقوع رکود اقتصادی وجود دارد ولی این مساله تا ۱۲ ماه آینده به وقوع نخواهد پیوست.این بانک آمریکایی به سرمایه گذاران توصیه کرده است که سبد سرمایه‌گذاری خود را برای سال ۲۰۲۰ میلادی به طلا، اوراق قرضه و سهام کم نوسان اختصاص دهند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک امریکا خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ حجت امانی به خبرگزاری صدا و سیما گفت‌: این میزان صادرات از نظر ارزش دلاری ۹ درصد و از لحاظ تناژ کالا نیز ۱۵ درصد  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: عمده محصولات صادرشده از طریق گمرک شامل محصولات پتروشیمی (کود اوره و آمونیاک)، محصولات فولادی، مصنوعات پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، الکترود و سایر محصولات بوده که به کشور‌های ترکمنستان، آلمان، عراق  و سایر کشور‌ها صادر شد.
کاهش ۶۳ درصدی واردات به استان
سرپرست گمرک استان در ادامه با اشاره به کاهش واردات کالا در فرودین ماه نیز افزود: در این مدت   بیش از ۳۰۰ تن کالا به ارزش ۶۹۵ میلیون دلار از طریق گمرک وارد استان شد که با کاهش ۶۳ درصدی حجم کالای وارداتی و همچنین کاهش ۷۶ درصدی ارزش دلاری کالا‌ها  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.
عمده محصولات وارداتی الیاف شیشه بود که از کشور‌هایی شامل چین، و برزیل به کشور وارد شده است.

دیگر خبرها

  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان