Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار علیرضا افشار معاون اسبق سیاسی وزارت کشور و مشاور سابق فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در واکنش به خبر دستگیری سرشبکه سایت معاند آمدنیوز اظهار کرد: اینکه فردی که برای او سیستم‌های حراستی بسیار مدرن برنامه ریزی شده بود توسط جوانان سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شده، بسیار توفیق بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این دستگیری نشان داد که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از چه تجهیزات پیشرفته‌ای برخوردار است.

معاون اسبق سیاسی وزارت کشور تاکید کرد: روح الله زم، مفسد فی‌الارض و محارب با نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ این فرد آموزش‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف از جمله آشوب در کشور را در قالب سایت و کانال آمدنیوز طی سال‌ها تبلیغ کرد و به همین خاطر مفسد فی‌الارض است.

او افزود: این فرد در جریان‌های مخالف با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و گروه‌های زیادی را برای مقابله با نظام ایجاد کرده و علنا در زمینه‌های ساخت تجهیزات منفجره، ترور ورود و برای براندازی نظام اقدام کرده و به همین خاطر محارب است.

سردار افشار تاکید کرد: روح الله زم تحت حمایت کشور‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی، چون فرانسه و سایر کشور‌های غربی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارند قرار داشت که این نشان دهنده دروغ بودن اظهارات آن‌ها است.

معاون اسبق سیاسی وزارت کشور ادامه داد: فهرست جرائم زم آنقدر بلند است که اصلا جای دفاع نمی‌گذارد و حتی با اظهار پشیمانی نمی‌تواند از زیر بار مجازات‌های سنگینی که باید تحمل کند فرار کند.

او با بیان اینکه افراد زیادی از طریق فعالیت‌های این فرد به شهادت رسیدند و یا گمراه شده اند، بیان کرد: این فرد اسناد زیادی را با سربرگ‌های نظام جعل کرد که موجب فریب افکار عمومی شد و به همین خاطر نمی‌توان با یک اظهار پشیمانی ساده از آنها گذشت و قطعا ملت ایران این موضوع را از دستگاه قضا پیگیری خواهد کرد.

مشاور سابق فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این موضوع که باید منابع داخلی که با روح الله زم همکاری کردند نیز شناسایی و محاکمه شوند، خاطر نشان کرد: برخی در این مسیر گمراه شدند که برای جبران باید در راستای مظلومیت ملت و رهبری معظم انقلاب اسلامی اقدام واقعی داشته باشند تا صداقت آنها در توبه آشکار شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانال معاند سپاه پاسداران آمد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری ظهر سه شنبه در مراسم همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و پاسداشت مقام معلم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آوردهای پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران در جایگاه رفیعی در نظام اسلامی قرار دارد و عقیدتی سیاسی به منزله روح این نهاد مقدس به شمار می رود و مسؤولان و مربیان عقیدتی سیاسی باید این جایگاه ارزشمند را حفظ و از آن پاسداری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه مربیان امروز رسالتی خطیر رابر عهده دارند افزود: آنان باید با همه توان در برابر تهاجم و مکر دشمنان صف آرائی کرده ودر جهت اعتلای اسلام ونظام اسلامی گام بردارند.

وی ادامه داد: نقش مربیان در تبیین ارزشهای انقلاب مهم است لذا این افراد باید با اخلاق و معنویت نقش هدایتگری و روشنگری خویش را به خوبی ایفا کنند.

سرهنگ قنبری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت مرتضی مطهری با بیان شخصیت سیاسی و اعتقادی این شهید بزرگوار اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری یک معلم روحانی، استاد فلسفه اسلامی و کلام اسلامی و مفسر قرآن و از نظریه پردازان نظام جمهوری اسلامی بود که توانست ارزش یک معلم را به انتهای خود برساند و به مقام معلم ارزشی والا و الهی بدهد.

وی افزود: استاد مطهری طی دوران فعالیتهای سیاسی خود، توسط رژیم شاهنشاهی به زندان افتاد و بعد از آن هم در کنار امام خمینی (ره) همچنان به فعالیت سیاسی خود ادامه داد.

در پایان این مراسم ۱۰۰ نفر از معلمان مدارس و مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان آستارا که در مدارس، پایگاه های بسیج و مساجد آستارا به آموزش اقشار مختلف مردم مشغول هستند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شدند.

کد خبر 6093404

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند