Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد اجاقلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از تکالیف اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، وفق ماده ۱۹۵ قانون کار، تلاش در جهت شکوفایی استعدادها، بسط فرهنگ خلاقیت و نوآوری و تقویت روح ابتکار از طریق حمایت از نیروهای متخصص، مبتکر و مخترع حوزه کار و تولید است.
وی اظهار داشت: ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه بنگاه های اقتصادی در سی و یکمین جشنواره امتنان از ۲۰ مهر جاری آغاز شده و تا ۲۰ آبان امسال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاقلو اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه می توانند برای ثبت نام به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند. 
مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، خواستار مساعدت و همکاری کلیه مدیران و کارفرمایان  به منظور حضور و شرکت کارگران در این جشنواره شد.

وی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود، گفت: اختراع و ابتکار در تولید محصول، ارایه شیوه های نوین در کار (بهره وری، کاهش زمان تولید) صرفه جویی در نهاده های تولید نسبت به سال های قبل، افزایش رفاه یا رضایت مندی مشتریان و کاهش هزینه های مشتریان با ارایه خدمات قابل قبول، بومی سازی  دانش و فناوری و مهندسی معکوس از جمله شاخص های انتخاب افراد برگزیده در این جشنواره به شمار می رود.

۳۰۸۸/۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی