Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،در این نشست فرماندار دورود در سخنانی گفت: اقدامات صورت گرفته پاسخگوی مطالبات مردم نیست لذا در راستای توسعه همه جانبه شهرستان تدوین و اجرای برنامه های کارآمدتر لازم است.

مجتبی بیرانوند گفت : اهداف ما ارتقاء هر چه بیشتر شاخص ها و افزایش سطح خدمات دستگاه ها می باشد و مدیران متولی ادارات در این مورد می بایست نهایت دقت و حساسیت خود را جهت ارائه خدمات به مردم بکار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: رونق تولید در سطح شهرستان را از طریق تقویت و افزایش سرمایه های اجتماعی از اولویت های سال 98 می باشد .

مدیران باید برای پیشبرد امور در سطح شهرستان برنامه داشته باشند

فرماندار دورود در پایان گفت: مدیران باید برای پیشبرد امور در سطح شهرستان برنامه داشته باشند و  داشتن ابتکار،نوآوری خلاقیت و دچار روزمرگی نبودن از اولویت های مدیران باشد.

در این جلسه به پیشنهاد فرماندار مقرر گردید در پایان جلسات شورای اداری شهرستان ،با همکاری بنیاد شهید دورود از خانواده های معظم شهدای شهرستان تجلیل بعمل آید .

بهمین منظور در پایان جلسه شورای اداری دورود با اهدا لوح و هدایایی از خانواده شهید کریم ساکی تجلیل بعمل آمد. 

46

کد خبر 1310942

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: توسعه علمی توسعه پایدار کار سلامت شغلی بیکاری استان لرستان ترکیه سوریه کردهای سوریه روح الله زم حسن روحانی اربعین سپاه پاسداران پیاده روی اربعین سینمای ایران ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان روستای ژان شهرستان دورود+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در هفته گرامیداشت مقام معلم از معلمان روستای ژان شهرستان دورود قدردانی شد.

تقدیر و سپاس از معلمی که واژه واژه آموزه‌های سبزش و برگ برگ آنچه به دل‌ها می‌آموزد، دست‌های دعایی بی‌وقفه‌اند تا منزلت بلند بالایش را نزد پروردگار، والاتر کنند.
پس در این مسافت دشوار، صبور بمان و در جاده‌ها جاری شو و راه روشن کن که خداوند، تو را به رستگاری نزدیک، رهسپار می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • قدردانی از معلمان روستای ژان شهرستان دورود+گزارش