Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه  همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیاده روی جا ماندگان اربعین در تهران انجام می شود، گفت: مسیر راهپیمایی از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم عبدالعظیم حسنی در شهر ری است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد استان تهران استفاده از ظرفیت های موجود برای کمک به مددجویان و نیازمندان است، بیان کرد: پایگاه های جذب حامی در مسیر جاماندگان اربعین در شهر تهران آماده ثبت نام از خیران و نیکوکاران برای حمایت از کودکان یتیم و غیر یتیم نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کمیته امداد استان تهران با اشاره به مسیر راهپیمایی که از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم عبدالعظیم حسنی است، تصریح کرد: پایگاه های جذب حامی و همچنین دریافت کمک های مردمی برای امور نیازمندان برپا می شود.

پرپنچی ضمن تشکر از همه خیران و نیکوکارانی که به هر نحوی با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند و نسبت به امور نیازمندان بی تفاوت نیستند، از آنها دعوت کرد از فرصت اربعین نیز استفاده کرده و همچون مناسبت های ملی و مذهبی دیگر به یاری فقرا و نیازمندان بشتابند.

وی یادآور شد: هم اکنون ۱۸ هزار و ۸۷۹ کودک یتیم و غیر یتیم  از خدمات کمیته امداد استان تهران  بهره مند هستند که ۶۸ هزار و ۴۹۰ خیر به عنوان حامی از آنها حمایت مادی و معنوی می کنند.

کد خبر 4747560 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی کمیته امداد امام خمینی اربعین 98 شهرداری تهران شورای شهر تهران هفته ناجا اربعین حسینی قوه قضاییه نیروی انتظامی محسن هاشمی پیروز حناچی شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ناجا آتش نشانی سردار حسین اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت، روز معلم و شوراها، آغاز روز ایمنی و حمل و نقل، در جاده سلامت به مقصد بوستان بش قارداش برگزار شد. 

این همایش فرهنگی و ورزشی که با استقبال خوب مردم هم همراه بود، یک حاشیه هم داشت که باعث گلایه های بسیاری از شرکت کنندگان شد و آن هم، گل و لای و چسبناک شدن مسیر به سبب بارش های رگباری و غیرمنتظره شب گذشته بود. 

هرچند مطابق پیش بینی های هواشناسی، بارش ها ملاحظه شده بود و به گفته شهرداری، مسیر هم تیغ زده و سه چهار نوبت هم روز قبل بازدید شده بود، این شرایط، دلخواه شهروندان نبود.

عده ای از نوجوانان هم که با دوچرخه آمده بودند، در ادامه دادن مسیر دچار مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی