Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارتقا دانش فناوری اطلاعات در جامعه گفت: دولت برای کاهش میزان مراجعات مردم به ادارات راهکاری ارائه دهد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی اصغر یوسف‌نژاد امروز در جمع کارکنان پست مازندران اظهار داشت: قدمت پست به چندین هزار سال می‌رسد و قرن به قرن خدمات پست ارتقاء پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پست به‌واسطه اینکه به صورت شرکت شده باید به صورت درآمد هزینه‌ای عمل کند و امور خود را تامین کند، این اقدام بسیار سخت است و منابع انسانی برای رضایت عموم که بیش از 100 هزار نقطه از طریق پست تماس دارند بسیار دارای اهمیت است.

یوسف‌نژاد ادامه داد: بنده به دلیل شناختی که از خدمات پست داشته، کارکنان پست به نسبت دیگر سازمان‌های خدمت‌رسان کمترین دریافتی را دارند و این مناسب نیست، حتی در داخل یک وزارتخانه دو نهاد پست و زیرساخت دو نوع حقوق متفاوت دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: باید کمک کنیم از طریق مجلس ورود پیدا کرده و دولت به شرکت پست یارانه پرداخت کند، البته پست مسئولیت بسیار سنگین دارد، تجزیه مبادلات اگر به صورت مکانیزه شود به توسعه خدمات کمک می‌کند، اقداماتی انجام شده ولی کافی نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقف طرح سیماک در کشور، افزود: این طرح با وجود اینکه بسیار مناسب بوده ولی متوقف شده است، باید تلاش کنیم که میزان مراجعات مردم به ادارات کاهش پیدا کند.

تکریم ارباب رجوع در دستور کار مسئولان پلدختر قرار گیردتوصیه وزیر جهادکشاورزی به همکارانش: ارباب رجوع را سرکار نگذاریدگرفتار شدن ارباب رجوع در سرویس بهداشتی یک اداره + تصاویر

یوسف‌نژاد خاطر نشان کرد: پست مشکلات زیادی جامعه را برطرف می‌کند اما درک درستی از خدمات پستی نداریم، نسبت به فعالیت پست فرهنگ‌سازی و خدمات این نهاد به مردم به خوبی معرفی شود.

وی افزود:دولت در برنامه‌ریزی خویش به سمت دولت الکترونیک برای کاهش مراجعات مردم به ادارات و نهادها ورود پیدا کرده و در انجام این رسالت که در قانون برنامه بوده اداره پست و  پیشخوان‌ها می‌تواند پیشرو باشند.

این نماینده مجلس در ارتباط با تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان، گفت: دولت طرحی را برای امور قضایی، آموزشی و رفاه ارائه کرده و بنده به شخصه از این طرح دفاع می‌کنم. مصرف انرژی ما در روز پنجشنبه به نصب کارایی و میزان مصرفی که داریم چندان مناسب نیست.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های که وظیفه خدماتی دارند در روزهای که مردم نیاز دارند باید پاسخگو باشند اما از نظر ما حضور و تعطیلی به سود و نفع مردم است و اگر در صحن مطرح شود دفاع می‌کنیم و ارزیابی از مدیران و کارکنان دریافت می‌کنیم.

یوسف‌نژاد یادآور شد:با این طرح تعطیلات یکسان‌سازی می‌شود، نتیجه حکم مجلس به نفع و در جهت کارائی ادارات و نهادها باشد.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد

فداحسین مالکی اظهار داشت: ما حتما باید به کمبود‌ها و تنگنا‌هایی که نیرو‌های امنیتی فراجا و مرزبانان عزیز ما در استان دارند توجه کنیم. اگر الان شرایط فعلی استان را بخواهید بدانید، شرایط خوبی نیست. مردم نگران هستند. مردم علاوه بر اینکه نگران امنیت هستند، احساس عدم امنیت بیشتر زجرشان می‌دهد. در طول یک ماه حدود ۲۸-۲۹ نفر فقط در حوزه سیستان شهید دادیم و در حوزه بلوچستان هم همین‌طور، تعدادی شهید دادیم. از این بابت حتما باید اقداماتی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، وی گفت: ما حتما باید به کمبود‌ها و تنگنا‌هایی که نیرو‌های امنیتی فراجا و مرزبانان عزیز ما در استان دارند توجه کنیم. اگر الان شرایط فعلی استان را بخواهید بدانید، شرایط خوبی نیست. مردم نگران هستند. مردم علاوه بر اینکه نگران امنیت هستند، احساس عدم امنیت بیشتر زجرشان می‌دهد. در طول یک ماه حدود ۲۸-۲۹ نفر فقط در حوزه سیستان شهید دادیم و در حوزه بلوچستان هم همین‌طور، تعدادی شهید دادیم. از این بابت حتما باید اقداماتی صورت گیرد.

فداحسین مالکی نماینده مردم سیستان و بلوچستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این سوال که در مدت اخیر استان سیستان و بلوچستان مورد حملات تروریستی قرار گرفته و شاهد شهادت چندین نیرو بودیم. مهم‌ترین عوامل این حوادث از نظر شما چیست، گفت: استان سیستان و بلوچستان استانی است که با دو کشور که خودشان به گونه‌ای مشکلات خاص خودشان را دارند هم مرز است. از مسیر دریا با کشور‌های حوزه خلیج فارس هم مرز مشترک دارد. طی سفری که با هیأت‌های مختلف به پاکستان داشتیم، ارزیابی مان این بود که باید با مقامات پاکستانی نسبت به مرز مشترکی که داریم اقدامات و عملیات مشترکی انجام دهیم. چون همان اندازه که ما آسیب می‌بینیم، آن آسیب در پاکستان هم وجود دارد.

وی افزود: اما با این وجود سیستان و بلوچستان مؤلفه‌های مختلفی دارد؛ یکی از آن‌ها مرز است. دیگری کشور‌های همسایه است که باید عملیات مشترک در آن صورت بگیرد. دوم این است که دولت باید نگاه استراتژیک به این منطقه داشته باشد و از نظر امکانات، تجهیزات و توسعه استان‌ها اقداماتی انجام دهد. طبق تعاریفی که مقامات ارشد نظام و خودمان از سیستان و بلوچستان داریم این است که توسعه این استان باید در اولویت اول قرار بگیرد که این موضوع می‌تواند در امنیت استان تأثیرگذار باشد.

مالکی تصریح کرد: نکته بعدی آنکه ما حتما باید به کمبود‌ها و تنگنا‌هایی که نیرو‌های امنیتی فراجا و مرزبانان عزیز ما در استان دارند توجه کنیم. اگر الان شرایط فعلی استان را بخواهید بدانید، شرایط خوبی نیست. مردم نگران هستند. علاوه بر اینکه مردم نگران امنیت هستند، احساس عدم امنیت بیشتر مردم را زجر می‌دهد. در طول یک ماه حدود ۲۸-۲۹ نفر فقط در حوزه سیستان شهید دادیم و در حوزه بلوچستان هم همین‌طور، تعدادی شهید دادیم. از این بابت حتما باید این اقدام صورت گیرد.

وی گفت: از طرفی انتظار ما از بزرگان، نخبگان استان و کسانی که در شمال و جنوب استان تریبون در دست دارند این است که به گونه‌ای حرکت نکنند که امنیت، وحدت و همدلی مردم زیرسوال برود و آسیب ببیند. چون همیشه مردمان جنوب و شمال استان، شیعه و سنی سال‌ها در کنار هم بوده و کنار هم زندگی کردند و این الفت و برادری نباید زیر سوال برود، خواسته ما هم این است وحدت ملی در آنجا تقویت شود؛ بنابراین این مسئله می‌تواند برای ایجاد امنیت پایدار تأثیر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد