Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ جعفری روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان اداره استاندارد آستارا از واحدهای تولیدی تالش نیز بازدید می کنند و محصولات فاقد کیفیت، مشمول گواهی استاندارد نمی شود.

وی اظهار کرد: بازرسی از کارگاه های تولید پوشاک، جایگاه های سوخت، سردخانه ها، کارخانه آرد، آسانسورها و ترازوهای واحدهای صنفی در اولویت بازرسی کارشناسان اداره استاندارد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: به دلیل موقعیت گردشگری آستارا و جلوگیری از حوادث احتمالی، استانداردسازی وسایل شهربازی و مراکز تفریحی مهم است و باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

جعفری گفت: در نیمه نخست امسال ۳۳ تاییدیه ایمنی آسانسور در آستارا و تالش صادر شده و قبل از صدور پایان کار ساختمان ها، تاییدیه آسانسور توسط اداره استاندارد ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال برای ۶۹۷ تن کالای صادراتی و ۵۶ هزار و ۹۴۲ تن کالای وارداتی، به ترتیب ۱۵۸ گواهینامه استاندارد صادر شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور است. 

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا کالای اساسی استاندارد شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف