Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:04:44 GMT

تصویب سند ساماندهی شیر در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۱۴۱۶

تصویب سند ساماندهی شیر در خراسان شمالی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تصویب سند ساماندهی شیر در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی یوسفی در جمع خبرنگاران گفت: طی اجرای این طرح به تعدادی از مراکز مجوز داده می شود تا شیر را تحویل بگیرند که البته تعدادی از مراکز اقدام به اخذ مجوز کرده اند که این مراکز تقویت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح، استفاده از شیر شناسنامه دار از سوی مردم است، افزود: شیری که اکنون در استان توزیع می شود، تحت کنترل این دانشگاه است که با اجرای این طرح، کنترل ها بیشتر خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: در حال حاضر مشاهده می شود که شیر در خواروبار فروشی ها نیز به فروش می سد حتی در برخی از نقاط شیر جلوی درب منازل برای فروش برده می شود که با اجرای این طرحف شیر باید در لبنیاتی ها توزیع شود.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از صنایع تبدیلی در استان گفت: وجود دامداری ‌ها و دام‌پروری‌ ها در خراسان شمالی زمینه‌ای برای ایجاد و استفاده کامل از ظرفیت مراکز تبدیلی لبنیاتی است اما تاکنون بهره‌وری لازم از این مجموعه‌ها ایجاد نشده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: یکی از معایب توزیع شیر فله، افزایش بیماری تب مالت در میان مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیر فله ای غذای سالم لبنيات استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با ارائه گزارشی از فعالیت گروه جهادی الکفیل در زنجان اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی توسط با محوریت کمیته امداد؛ هماهنگی گروه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد به عنوان بانی اصلی و همراهی تنگاتنگ ورزش و جوانان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات در قالب پزشکی و دندانپزشکی و بینایی سنجی و عینک و سایر خدمات تخصصی و اعصاب ارائه شد، اضافه کرد: حدود ۲ هزار خدمت در این مدت ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: هزینه کمیته امداد برای بحث ارائه خدمات دندانپزشکی و عینک قریب به ۶ میلیارد ریال بود.

صالحی همچنین با قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری در اجرای این طرح گفت: خوشبختانه مثل همیشه مراکز نیکوکاری در اجرای این طرح پای کار بودند.

وی ادامه داد: در کنار ارائه این خدمات غرفه‌های مشاوره برای ارائه مشاوره‌های شغلی، مشاوره خانواده از طریق کلینیک رز، مشاوره گروهی از طریق بسیج حقوقدانان و وکلای همکار کمیته امداد انجام و غرفه حجاب و عفاف نیز دایر شد.

کد خبر 6097810

دیگر خبرها

  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس