Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام عالی دولت در آیین سالروز ورود رهبری به شهرستان اسفراین گفت:۱۰۵پروژه با اعتباری بالغ بر۹۹۰میلیارد ریال از طرح های مصوب تخصیص صددرصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،فرماندار اسفراین اظهار کرد:استان‌خراسان شمالی در بسیاری از شاخصهای توسعه ای از دیگر استان ها عقب بود که سفر معظم له باعث ایجاد جهش در ایجاد زیرساخت ها در حوزه های گوناگون گردشگری، کشاورزی و صنعت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهر رستمی از اتحاد و همدلی مردم استان خراسان شمالی سخن گفت و بیان نمود:مردم غیرتمند خراسان شمالی با اتحاد و همدلی و همراهی با حضور پرشور خود در جریان استقبال از رهبری توطئه های دشمنان راخنثی کردند.

حجت الاسلام سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه مهم رهبری در بین نظام و مردم اظهار کرد:آنجایی که حرکت و قیام بر پایه رهبری عالم بود ،به پیروزی رسید.

سالاری در ادامه، سفر مقام‌ معظم رهبری را به استان خراسان شمالی منشا خیر و برکت دانست و گفت:ارامشی که امروزه در استان خراسان شمالی حاکم است با عنایت به آثار و برکات معنوی  نتیجه حضور معظم له در استان خراسان شمالی میباشد.

در پایان آیین با حضور مردم و مسئولین تمثال مقام‌معظم رهبری گلباران و با شعر خوانی دختر بچه ۹ساله ای که در زمان ورود رهبری به شهرستان در گوشش معظم له اذان گفته بودند؛ برگزار شد.

قابل ذکر است که در حاشیه مراسم، نمایشگاه "خودت را پیدا کن"با موضوع عکس های ورود رهبری به شهر اسفراین در مصلی به همت شهرداری اسفراین به مدت دو روز برپا شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی دولت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فرماندار گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در نشست بررسی چالش‌های پروژه‌های پیشران گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز با همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می‌رسانیم. 

مهدی دوستی صبح امروز شنبه نیمه اردیبهشت‌ماه در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها  همچنین گزارش کار را  بصورت پیوسته در دستورکار دارند.  

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته