Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، قرعه کشی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد و تیم های حاضر در این مسابقات از زمان آغاز بازی ها و قرعه خود مطلع شدند.

زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان بیست و هشتم آبان ماه خواهد بود. مسابقات در سه دوره برگزار می شود و مراحل پایانی در بهمن ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات این فصل لیگ هشت تیم دانشگاه آزاداسلامی، شهرداری شهربابک، مس کرمان، اکباتان همدان، هیات استان گلستان، سپاهان اصفهان، شرکت درین کاشت مانا و مناطق نفت خیز جنوب حضور دارند. در نخستین بازی دانشگاه آزاد به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

انتهای پیام/

104 / 188 تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه آزاد اسلامی باشگاه دانشگاه آزاداسلامی لیگ تنیس روی میز بانوان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ تنیس روی میز بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.    در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:    ۱- مینا قربانی از همدان    ۲- مهسا نیک‌نفس از اصفهان    ۳- زهرا صفری از تهران    مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی