Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار محمد تولایی مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روح الله زم یکی از مهره‌های کلیدی سرویس‌های اطلاعاتی برای ایجاد فتنه در داخل کشور بود، گفت: این فرد شدیدا مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی قرار داشت، اما در یک عملیات بسیار پیچیده اطلاعاتی توانستیم وی را در تور اطلاعاتی انداخته و دستگیرش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آمد نیوز، افزود: این سایت تلاش می‌کرد علیه نظام و مسئولان نظام افشاگری داشته باشد تا از این طریق، فتنه و اختلاف بین صفوف متحد ایران ایجاد کند.

مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی، مدت‌های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و وی تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت. نهایتا با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی دیگر توانستیم وی را دستگیر کنیم.

مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه پاسداران افزود: همه فریب‌خوردگانی که در دامان سیستم‌های اطلاعاتی افتادند و ضد انقلاب در حال سوء استفاده از آن‌ها است باید بدانند، سرویس‌های اطلاعاتی این کشورها به محض اینکه فشاری به آن‌ها بیاید و یا تهدیدی علیه آن‌ها ایجاد شود، همه داده‌های خودشان را فدا می‌کنند.

سردار تولایی گفت: نمونه این موضوع را در داستان کردهای شمال سوریه مشاهد کردید که آمریکایی‌ها به محض اینکه متوجه شدند ترکیه قرار است به این منطقه حمله کند، علی‌رغم حمایت‌هایی که پیش‌تر قول داده بودند آنجا را ترک کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای فریب‌خورده‌ای که برای ضد انقلاب کار می‌کنند نباید هیچ‌گاه روی نیروهای اطلاعاتی دشمن حساب باز کنند و بهتر است خودشان به آغوش ملت ایران بازگردند، تاکید کرد: این افراد قبل از آنکه به دام نهادهای امنیتی ایران مانند اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات بیفتند، خودشان اظهار پشیمانی کنند تا ان شالله مسیر رشد و تکاملشان در آغوش ملت ایران تداوم پیدا کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روح الله زم سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم

دکتر «جاک نریا» افسر ذخیره اطلاعات ارتش و مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سئوال مجری برنامه که استعفای رئیس اطلاعات ارتش را چگونه می توان توضیح داد، گفت: "در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم اول شکست هفت اکتبر و دوم شکست بعد از حمله دمشق و پاسخ ایران.

او گفت: به هیچ‌وجه کسی پیش‌بینی نکرده بود که ایران از سرزمینش به ما حمله کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم