Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی این سازمان اظهار داشت: اقدامات شایان توجهی در پایانه های مرزی کشور صورت گرفته که از آن جمله می توان به نصب 2500 متر سایبان سازه فضا کار برای رفاه زائران در مرز مهران، احداث 688 چشمه سرویس بهداشتی در چهار نقطه از محدوده پایانه مرزی مهران،  زیر ساخت دو دستگاه x-ray  مسافری در مسیر گیت های جنوبی محوطه، بازسازی و اصلاح سیستم تهویه سالن مسافری، راه اندازی و بازسازی سالن تجاری و آماده سازی سیستم سرمایش نمازخانه و تعمیر و راه اندازی دو دستگاه جاروی کف شور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقبلی  با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در سال جاری در پایانه مرزی چذابه گفت: اقداماتی نظیر پیگیری رفع مشکلات آب شرب برای رفاه زائرین، اجرای پیاده رو و پارکینگ های بتنی، تکمیل ایست اختیاری، پوشش کامل روشنایی ‌‌‌‌‌‌‌پایانه و محوطه، ساماندهی پارکینگ اتوبوس های بین شهری،‌ راه اندازی و بهسازی تأسیسات مورد نیاز، خرید و نصب کانکس های سرویس های بهداشتی و سرویس کلیه تأسیسات پایانه انجام شده است.

وی همچنین در خصوص توسعه پایانه مرزی شلمچه بیان کرد: اقدامات قابل توجهی در پایانه مرزی شلمچه آغاز شده است که از مهمترین آن می توان به احداث 24 گیت اضطراری، احداث سایبان وآب سردکن در مسیر تردد زائران و تکمیل روشنایی محوطه اشاره کرد.

مقبلی ابراز امیدواری کرد با همدلی و تلاش مسئولان راهداری و حمل ونقل جاده ای، خدمات به مسافران بیش از پیش، رونق یافته و نقش ارزنده ای در پیشرفت بخش راهداری و حمل ونقل جاده ای داشته باشد.​

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران