Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از هاآرتص، نخست وزیر اسرائیل سیاستی را برای مقابله با ایران انتخاب کرده است که محکوم به شکست است. ایران اکنون به اندازه کافی قوی و بزرگ شده است تا بتواند اقداماتی را علیه اسرائیل انجام دهد و با صبر و شکیبایی برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کند.

سخنان تند و تهدیدآمیز مانند اینکه ما نمی‌خواهیم ایران در سوریه حضور خود را تقویت کند، یک جمله بی‌اساس است و به جایی نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تنها ایران را وادار به انتقام و انتقام‌جویی می‌کند. ایران با تقویت روابط خود با حزب‌الله اکنون تهدیدی جدی برای اسرائیل شده است.  نتانیاهو به جای اینکه برای حل مشکلات خود با فلسطین و پایان درگیری با حماس اقدام کند، دست به بیان جملات تهدیدآمیز علیه ایران زد. 

بهتر بود اسرائیل به جای اینکه به تهدید نظامی علیه ایران بپردازد اقداماتی برای خنثی کردن قدرت حزب الله انجام دهد این کار تهدید موشکی علیه اسراییل را از بین می‌برد و با قدرت ایران برای مقابله با اسرائیل نیز مقابله می‌کرد. 

اکنون همه می‌دانند که اسرائیل از یک طرف درگیر جنگ با حماس است و از طرف دیگر سیاست در حال فروپاشی نتانیاهو در مقابل ایران، اسراییل را به جنگی دیگر با ایران نیز سوق می‌دهد.

ایران اکنون نیروهای حزب الله را در جولان حمایت می‌کند. حزب الله اکنون تهدیدی جدی برای اسرائیل است  علیرغم سختی‌های ناشی از تحریم‌های اقتصادی‌، ایران برنامه هسته‌ای خود را گسترش می‌دهد و آن را رها  نمی‌کند. از دونالد ترامپ نمی‌ترسد. درعوض، ترامپ، فرمانده قدرتمندترین ارتش جهان ، کسی است که از جنگ می‌ترسد و خواهان دیدار با رهبران ایران است.

این رسانه صهیونیستی در ادامه مدعی شد: ایران نه تنها به دلیل برتری‌های نظامی خود به عربستان حمله کرد، بلکه به این دلیل حمله کرد که می‌توانست حدس بزند ترامپ هیچ پشتیبانی واقعی از متحدان خود نمی‌کند. این چیزی است که نتانیاهو و دولت وی نتوانستند درک کنند و اگر این موضوع را درک می‌کردند، با رفتار غیرمسئولانه خود اسرائیل را به سمت جنگ با ایران هدایت نمی‌کردند.

تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که امیدوار باشیم که نتانیاهو و اطرافیانش درک کنند که پیشرفت در جهت حل و فصل مناقشه با فلسطینی‌ها باید در صدر برنامه‌های دیپلماتیک و امنیتی قرار داشته باشد و ارتش اسرائیل باید برای مقابله با حزب‌الله و حماس تلاش کند و در این راه سعی کنند به جای اینکه به بیان اظهارات تهدید‌آمیز علیه ایران بپردازند بدانند که این تهدیدها علیه ایران یک سیاست شکست خورده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران آمریکا نتانیاهو اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق از کشورها و نهادهای جهانی خواست رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت کنند. - اخبار بین الملل -

حکیم: دولت‌های جهان رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت کنند

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به جرایم وحشیانه خود در نوار محاصره‌شده غزه ادامه می‌دهد و چنان‌که واقعیت‌ها نشان می‌دهد در پی پایان دادن کامل به مظاهر زندگی در غزه است و در برابر دیدگان جامعه جهانی به نابودی همه مقومات زیستی و تصفیه ساکنان آن دست می‌زند.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی افزود: دو بار حمله به بیمارستان الناصر و کشته و ناپدید شدن صدها تن از شهروندان در آن صرفا یکی از حلقه‌های زنجیره جنایات رژیم وحشی است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن کشتار جمعی مردم غزه از همه ملت‌ها و دولت‌های جهان و نهادهای بین‌المللی خواست که برای نجات ملت فلسطین از دستگاه جنگ اسرائیل که پیر و جوان و کودک و زن نمی‌شناسد، دست به اقدامی انسانی بزنند و رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ کنند.

حکیم: سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات صهیونیست‌ها مشکوک است

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • تصاویر حزب‌الله از ۲۰۰ روز حمله علیه اسرائیل
  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف