Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:03:20 GMT

محبوب و منفورهای ایران در ترکیب تیم ملی عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۱۹۵۵

محبوب و منفورهای ایران در ترکیب تیم ملی عراق

اصلی ترین حریف تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی امروز در بازی برابر کامبوج از چهره های آشنایی در ترکیبش استفاده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ، تیم ملی فوتبال عراق امروز از ساعت ۱۵ به وقت تهران در سومین دیدار از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2020 قطر به مصاف تیم فوتبال کامبوج می رود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا ترکیب ۱۱ نفر اصلی عراق را منتشر کرد که بشار رسن، هافبک پرسپولیس در ترکیب اصلی حضور دارد.بشار در این بازی در پست هافبک بازیساز در ترکیب قرار گرفته است. اما با وجود آنکه بشار تنها لژیونر حاضر در فوتبال ایران از تیم ملی عراق است اما چهره های آشنای دیگری نیز در ترکیب تیم سرکو کاتانچ حضور دارند.


همام طارق هافبک سابق تیم استقلال در این بازی در پست وینگر راست بازی می کند.طارق در پایان فصل گذشته ایران را ترک کرد و به عضویت تیم اسماعیلیه مصر پیوست.


مهندعلی مهاجم 21 ساله و ستاره جوان تیم ملی عراق نیز که در الدحیل بازی می کند در این بازی در کنار علا عبدالزهرا که چهره ای آشنا برای ایرانی ها است در خط حمله تیم عراق قرار گرفته است. علا عبدالزهرا که در لیگ ششم در عضویت تیم مس کرمان بود در لیگ چهاردهم به تیم تراکتور پیوست اما بعد از دو ماه از این تیم جدا شد و اعلام شد که آزمایش دوپینگ او مثبت بوده است. این ماجرا باعث شد که بازی او در جام ملت های آسیا برابر ایران در مرحله یک چهارم جنجال برانگیز باشد. او حالا در 31 سالگی بار دیگر در خط حمله تیم ملی عراق قرار گرفته و بازی این تیم برابر تیم ملی ایران می تواند حساسیت های پیرامون عبدالزهرا را افزایش بدهد.


در ترکیب تیم ملی عراق برابر کامبوج علی عدنان بازیکن سابق آتلانتا در سری آ ایتالیا و بازیکن حال حاضر تیم ونکوور وایت کپ کانادا یکی دیگر از بازیکنان سرشناس به حساب می آید. تیم ملی عراق در دو دیدار قبلی برابر هنگ کنگ و بحرین یک برد و یک تساوی و 4 امتیاز کسب کرده است.

 


ترکیب تیم ملی عراق برابر کامبوج:


دروازه بان: محمد حمید
مدافعان: علی عدنان، علاء مهاوی، احمد ابراهیم، سعد ناطق
هافبک ها: همام طارق، امجد عطوان، بشار رسن، ابراهیم بایش
مهاجمان: علا عبدالزهرا و مهند علی

عراق تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا

تیمهای ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان همراه تیم ملی فوتسال ایران در جمع 8 تیم برتر قاره آسیا قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، برای اولین بار سه تیم فارسی زبان قاره آسیا همراه هم در جمع 8 تیم برتر مسابقات فوتسال جای گرفتند. برای اولین بار در یک رشته تیمی این اتفاق در قاره آسیا رخ می دهد. از سوی دیگر ژاپن که تیم قهرمان دوره گذشته بود، این بار با تساوی برابر تاجیکستان و شکست برابر تیم قرقیزستان از دور رقابت ها حذف شد.

ایران تیم برتر فوتسال آسیا و مدعی اصلی قهرمانی در این تورنمنت است. تیم تاجیکستان هم استثنایی کار کرد و با تساوی برابر ژاپن بزرگ و حذف کردن این تیم، به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله دوم بازیها شد. اما صعود تیم افغانستان به لطف عملکرد ایران رخ داد.

تیم ملی ایران در بازی اول، افغانستان را 3-1 و در بازی دوم بحرین را 5-3 برد اما برابر کویت که تیم بهتری بود نتیجه بهتری گرفت و بازی فوق العاده ای ارائه داد و 4-0 برنده شد. وقتی ایران 3-0 جلو بود، افغانستان که 2-1 برابر بحرین عقب بود 2 گل زد و 3-2 پیش افتاد و اگر بازی ایران و کویت 3-0 هم تمام می شد، کویت به عنوان تیم دوم صعود می کرد. اما ایران گل چهارم را هم در حالی که نیازی به نتیجه بهتر نداشت، زد و با برد 4-0 باعث صعود افغانستان و حذف تیم کویت از مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا شد.

 در مسابقات یک چهارم نهایی هم تاجیکستان با نتیجه 2-1 از سد افغانستان گذشت و ایران هم 6-1 قرقیزستان را مغلوب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم