Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاتی به آرزویش رسید و حالا باید منتظر عملکرد او در بازی‌های ملی بود.

طرفداری - آنسو فاتی، پدیده بارسلونا حضور در اردوی تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا را یک افتخار دانست.

فاتی که اصالتی گینه بیسائویی دارد و هنوز 17 ساله نشده، پس از درخشش غافلگیرکننده در ترکیب بارسا، بالاخره از سوی اسپانیا به اردو دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چند ماهی منتظر از راه رسیدن پاسپورت اسپانیایی‌اش بود که با پیگیری‌های فدراسیون فوتبال این کشور، زودتر از موعد به دست رسید. نهایتا در حالی که احتمال داشت فاتی را در اردوی تیم ملی اسپانیا ببینیم، او به تیم زیر 21 ساله‌ها دعوت شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، فاتی به تلویزیون فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌گوید:

پوشیدن پیراهن اسپانیا یک افتخار و مایه مباهات است. همه توانم را به کار می‌گیرم تا مردم اسپانیا را خوشحال کنم. در ماشین بودم و برای صرف ناهار با دوستان به بیرون شهر می‌رفتیم که پدرم زنگ زد. به من گفت آیا خبر را دیدی؟ گفتم نه. گفت اسپانیا تو را به اردوی تیم زیر 21 ساله‌ها دعوت کرده است. به او گفتم دقیقا چه زمانی پرواز دارم و گفت همین امروز عصر. واقعیت این است که خودم هم غافلگیر شدم چون انتظارش را نداشتم. این افتخاری است که مدت‌ها به دنبال دستیابی به آن بودم. از فدراسیون بابت تلاش همه جانبه‌اش تشکر می‌کنم و حالا وقت لذت بردن از همه اتفاقات پیش رو است. از تیم فعلی چندین بازیکن را می‌شناسم. اریک گارسیا، میراندا، کوکوریا. تمرینات بسیار خوبی هم با بقیه داشته‌ام. مربی از من خواست آرامش خودم را حفظ کنم. ترکیب فوق العاده‌ای داریم و سالی عالی پیش رو است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است