Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم همزمان با ششمین کنگره‌ بین‌المللی هیپنوتیزم ایران روز سه شنبه با حضور افزون بر یک هزار نفر از متخصصان و کارشناسان این حوزه از داخل و خارج کشور در مشهد گشایش یافت.

به گزارش قدس آنلاین در این کنگره، رییس انجمن جهانی هیپنوتیزم و روسای انجمن هپینوتیزم آسیا، ایتالیا، فرانسه، لهستان، ترکیه و متخصصانی از ۲۴ کشور مدت چهار روز میهمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن هیپنوتیزم آسیا در مراسم آغاز این کنگره گفت: نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم به عنوان بزرگترین رویداد این حوزه در قاره آسیا به شمار می رود.
دکتر مهدی فتحی افزود: در این کنگره میهمانانی از کشورهایی همچون سوئیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا، چین، ژاپن، اندونزی، پاکستان، عراق، ارمنستان، گرجستان، بلژیک، لهستان، آمریکای جنوبی، مکزیک، هند، دانمارک، پاکستان، ترکیه، اروگوئه و افغانستان حضور دارند.
وی اظهار داشت: این افراد شامل متخصصان برجسته در حوزه های روانشناسی، روانپزشکی، بیهوشی، پزشکی عمومی، طب زنان و زایمان، دندانپزشکان، مامایی و دیگر گروههای پزشکی هستند که دانش هیپنوتیزم در حیطه فعالیت تخصصی آنها بکار می رود.
وی برپایی ۳۲ کارگاه آموزشی، ۶۰ سخنرانی علمی در خصوص تازه ترین دستاوردهای آموزشی علم هیپنوتیزم و انجام جراحی زنده را از برنامه های این کنگره جهانی طی چهار روز برگزاری آن عنوان کرد.
دکتر فتحی گفت: این کنگره با حمایت و حضور اعضای متخصص ۱۴ انجمن بین المللی هیپنوتیزم از کشورهای مختلف برگزار شده است.
وی افزود: در حال حاضر آمریکا، آلمان، فرانسه، ایتالیا و ایران از نظر سطح دانش هیپنوتیزم در زمره برترین کشورهای جهان معرفی شده اند.
وی ادامه داد: ایران از جایگاه والا در حوزه درمان با استفاده از هیپنوتیزم برخوردار است و مشهد نیز قطب هیپنوتیزم در آسیا و دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم از نظر سطح علمی و دستاوردهای حوزه هیپنوتیزم در کشور سرآمد است.  
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: هیپنوتیزم یکی از وضعیت های طبیعی مغز محسوب می شود که در درمان ضایعات گوناگون همچون مهار دردهای ناشی از بیماری سرطان، عمل های جراحی بدون بیهوشی، زایمان و دردهای دوران قاعدگی و همچنین در زمینه های دندانپزشکی، اضطراب، ترس های کودکان، روان درمانی، ترس از خشونت، شب ادراری کودکان و تسکین بیماران پروانه ای و سردردهای میگرنی کاربرد دارد.

رونمایی از انجمن هیپنوتیزم آسیا که ریاست آن مدت سه سال بر عهده ایران گذاشته شده است از برنامه های جانبی این کنگره بین المللی است.
نخستین کنگره بین المللی هیپنوتیزم آسیا تا ۲۶ مهر ماه در مجتمع سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه دارد.  

ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هیپنوتیزم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم

تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان به فینال پلی‌آف جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا رسیدند و برای کسب سهمیه پنجم جام‌جهانی تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام‌جهانی که همین تیم میزبان مسابقات جام‌جهانی است باعث برگزاری دیدارهای حذفی برای انتخاب تیم پنجم به‌انجام برسد تا اینگونه شانس‌مجدد به تیم‌های حذف شده در مرحله قبلی (یک‌چهارم نهایی) برای تلاش در مسیر رفتن به جام‌جهانی داده شود.

در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مصاف عراق رفت و در روزی که گلر بازی گذشته خود و چپ پای اصلی‌اش را به‌دلیل مصدومیت بر روی نیمکت خود نشانده بود، با انگیزه ظاهر شد و با پیروزی پنج بر سه راهی دور بعد شد.

تیم مجید مرتضایی باوجود اینکه ابتدا از حریف خود عقب افتاد هرگز ناامید نشد و توانست با ارائه یک فوتسال زیبا خصوصاً در نیمه اول در نتیجه فاصله ایجاد کرده و در نیمه دوم نبض بازی را در دست بگیرد. عملکرد دروازه بان افغانستان در این بازی نیز یکی از نقاط عطف پیروزی و صعود این تیم بود.

دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های ملی فوتسال ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که با پیروزی سه بر دو قرقیزها همراه شد و بنابراین تیم های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره‌کهن به جصاف هم خواهند رفت.

در نهایت تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام‌جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند. گفتنی است از پنج سهمیه آسیا در جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، چهار سهمیه مربوط به منطقه آسیای‌میانه (CAFA) و یک سهمیه مربوط به منطقه جنوب شرق (ASEAN) است.

کد خبر 748139

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم