Web Analytics Made Easy - Statcounter

"شاهزاده ویلیام" نوه ملکه بریتانیا و همسرش "کیت میدلتون" در "پیچیده‌ترین سفر" خود به پاکستان رفتند و مورد استقبال ویژه قرار گرفتند. پاکستان  برای حفاظت از این دو زوج سلطنتی سیستم امنیتی خود را ارتقا داده داست.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، "کیت میدلتون" همسر شاهزاده بریتانیا پیراهن و شلوار سبز-آبی سنتی پاکستان را بر تن دارد و همسرش با کت شلوار مشکی در تصاویر دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر شلوار زیر پیراهن بلند کیت میدلتون توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

اکسپرس در این باره نوشت: میدلتون پیراهن و شلوار را به احترام فرهنگ پاکستان بر تن کرده است.

در هند، پاکستان و برخی از کشورهای منطقه پوشش همزمان  پیراهن و شلوار به صورت سنتی مرسوم است.

این لباس توسط یکی از طراحان مورد علاقه مادر ویلیام (پرنسس دیانا) برای کیت میدلتون طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه،  هواپیمای دولتی بریتانیا این زوج را در یک پایگاه نظامی کوچک در نزدیکی اسلام‌آباد فرود آورد. آنها پس از خروج از هواپیما  با تقدیم گل مورد استقبال "شاه محمود قریشی" وزیر خارجه پاکستان قرار گرفتند.

در حال حاضر سفر این زوج به پاکستان تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد. اولین دیدار خانواده سلطنتی از پاکستان به سفر شاهزاده چارلز (پدر ویلیام) و همسرش در سال 2006 باز می‌گردد.

مقامات کاخ "کنزینگتون" سفر این زوج از لحاظ لجستیکی و امنیتی  "پیچیده‌ترین" سفر آنها عنوان کردند. این کاخ محل اقامت شاهزاده ویلیام و خانواده اوست.

انتظار می‌رود این زوج با "عمران خان" نخست‌وزیر این کشور نیز ملاقات کنند. عمران خان از دوستان نزدیک مادر شاهزاده ویلیام یا "پرنسس دیانا" است که در سال 1997 در یک تصادف اتومبیل در پاریس کشته شد.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شلوار پیراهن همسر شاهزاده بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیتر اشمایکل: پوشیدن کت و شلوار شخصیت متفاوتی به تن هاخ بخشید؛ دلیلی برای تغییر سرمربی نمی‌بینم

دروازه‌بان افسانه‌ای منچستریونایتد معتقد است اریک تن هاخ باید همانند دوران حضورش در آژاکس، بیشتر سراغ استایل رسمی برود تا وجهه خود را حفظ کند. 

پیتر اشمایکل پس از برد ۴-۳ روز گذشته منچستریونایتد مقابل لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس اعتقاد دارد که گروه Ineos باید از اریک تن هاخ حمایت کند. 

طرفداری | به گزارش MEN، یونایتد با پیروزی در بازی روز گذشته، حریف کاونتری سیتی در مرحله نیمه نهایی شد تا همچنان شانس کسب یک جام در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با وجود تمامی ناکامی‌ها، پیش روی خود ببیند. در شرایطی که ابهامات زیادی درباره آینده تن هاخ در اولدترافورد وجود دارد، دروازه‌بان دانمارکی پیشین شیاطین سرخ عقیده متفاوتی دارد. 

هیچ دلیلی برای تغییر (سرمربی در پایان فصل) نمی‌بینم. پست‌های زیاد دیگری در باشگاه وجود دارد که نیاز به تغییر دارند و نمی‌توان همه تغییرات را در یک حرکت اعمال کرد. باید بگویم که روز گذشته از عملکردش رضایت داشتم.

اشمایکل با اشاره به ظاهر متفاوت سرمربی هلندی یونایتد، ادامه داد:

 همه‌چیز در ارتباط با او متفاوت به نظر می‌رسید. او با کت و شلوار وارد زمین شد. تن هاخ دیروز مرد متفاوتی به نظر می‌رسید. او ظاهر یک سرمربی را داشت؛ یک شخصیت قوی. گاهی این تغییرات کوچک، تاثیر بزرگی دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • پیتر اشمایکل: پوشیدن کت و شلوار شخصیت متفاوتی به تن هاخ بخشید؛ دلیلی برای تغییر سرمربی نمی‌بینم
  • سرکنسول ایران: همکاری‌های رسانه‌ای یک عامل قوی در توسعه روابط با پاکستان است
  • کارت دعوت عروس زاگرس برای میهمانان نوروزی
  • هشدار آماده‌باش به بی‌بی‌سی درباره «کیت میدلتون»؛ خبری در راه است؟!
  • همه‌چیز درباره غیب کیت میدلتون؛ هیچ‌کس او را هنگام خروج از بیمارستان ندیده است!
  • راز خوب ایستادن پیراهن مردانه در شلوار (فیلم)
  • سفر به سرزمین چای و ابریشم و بازدید از عروس شهرهای گیلان
  • آیین‌های کهن زنجانی‌ها در رمضان
  • فراری 458 ایتالیا با کت و شلوار ژاپنی! (+عکس)
  • دوره آموزشی پرورش زنبور عسل در یزد