Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۷ سکه عتیقه با قدمت یک هزار و ۳۰۰ سال در شهرستان "گنبدکاووس" خبر داد. تاریخ انتشار: 15:28 - 23 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۱۱۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ۷ سکه عتیقه با قدمت یک هزار و ۳۰۰ سال در شهرستان "گنبدکاووس" کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "روح الامین قاسمی" گفت: ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس، پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی محل نگهداری اشیاء عتیقه در یک منزل مسکونی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر، ۷ سکه عتیقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان قدمت عتیقه جات کشف شده مربوط به یک هزار و ۳۰۰ سال قبل است، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی عرصه را بر قانون شکنان تنگ کرده و اجازه فعالیت‌های مجرمانه را از آنان گرفته است.

سردار قاسمی در پایان با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه می‌توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سکه میزان ناجا پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس