Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، محسن مسلم خانی بابیان اینکه برای حمل‌ونقل زائران در کشور عراق اولویت با خودروها و وسایل حمل‌ونقل عراقی است، اظهار داشت: محدودیت‌های متعددی برای انتقال اتوبوس‌های ایرانی در کشور عراق وجود دارد و این امر مانع از انتقال با سرعت زائران می‌شود.

وی با اشاره به کمبود امکانات حمل‌ونقل در کشور عراق تأکید کرد: زائران برای بازگشت از سفر اربعین تسریع کنند و بازمان بازگشت از سفر را به‌روز اربعین موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی شهری کشور بابیان اینکه اتوبوس‌های ایرانی برای جابه‌جایی زائران اربعین در شهرهای مختلف عراق مستقر هستند، اضافه کرد: شرکت اتوبوس‌رانی ایران با حداکثر ظرفیت در حال ارائه خدمات به زائران هستند.

مسلم خانی از استقرار ۳۵۰ دستگاه اتوبوس در مرز خسروی خبر داد و گفت: در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه خدمات‌رسانی به زائران اربعین ۲۴ ساعته انجام می‌شود و با توجه به محدودیت تردد در شب از طرف مرز خسروی سیستم حمل‌ونقل زائران نیز به‌تبع با محدودیت زمان اجرا می‌شود.

وی افزود: در کاظمین امکاناتی فراهم‌شده است تا زائران از باب الم راد کاظمین به سمت حسینیه بغداد منتقل شوند و از این حسینیه زائران تا مرز خسروی منتقل می‌شوند.

کد خبر 4747697

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 بازگشت زائران اربعین اتوبوسرانی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود

محمدکعب عمیر نماینده مردم شریف شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت هفت‌تپه روز‌های خوشی را سپری می‌کند و این امر نشان می‌دهد که واگذاری این مجموعه بزرگ به شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان کار بسیار خوب و درستی بوده است.

به گفته او فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی در این مجموعه بزرگ شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان خواهیم بود.

کعب عمیر می‌گوید: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

نماینده مردم شوش بر تسریع در انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به توسعه نیشکر و صنایع جانبی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود