Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز پنج شنبه استقلال برابر فجر سپاسی شیراز از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: جام حذفی همیشه شاهد اتفاقات هیجان انگیزی بوده است. این موضوع نه تنها در کشور ما بلکه در تمام کشورهای صاحب فوتبال وجود دارد. بارها اتفاق افتاده که تیم های بی نام و نشان و بدون ستاره توانسته اند بازی های خود را مقابل حریفان بزرگ با پیروزی به پایان برسانند و باعث شگفتی در فوتبال شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان پیشین استقلال افزود: در فوتبال ما هم بارها این اتفاق رخ داده و شاهد بودیم که تیم های بزرگ توسط تیم های گمنام حذف شده اند. بنابراین استقلال باید حواسش به این بازی باشد و خود را از پیش برنده نداند.

بیانی خاطرنشان کرد: استقلال در دو بازی آخرش، پیروزی های خوبی به دست آورد. آنها در جام حذفی پیروز شدند و ۵ شنبه باید مصاف فجر بروند اما امیدوارم غرور پیروزی های پی در پی باعث نشود که آنان تیم حریف را دست کم گرفته و خود را از پیش برنده بدانند. مطمئن باشید اگر با چنین تفکری وارد زمین شوند، به طور حتم باید با جام حذفی وداع کنند.

بیانی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم روز پنج شنبه هواداران شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم باشند. حالا اینکه کار به پنالتی بکشد یا نه نمی توان پیش بینی کرد اما امیدوارم علاقه مندان به فوتبال، سوای هر نتیجه ای که به دست می آید یک بازی جذاب را تماشا کنند.

وی در خصوص حرف هایی که این روزها در خصوص برکناری مدیرعامل استقلال زده می شود، گفت: این که چه کسی مدیرعامل استقلال است، مهم نیست. مهم آن است که چقدر توانایی انجام کار دارد. تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس بزرگ هستند و حاشیه های آنها هم بزرگ است. کسی که به عنوان مدیرعامل این باشگاه ها انتخاب می شود، باید شناخت کامل از این دو تیم داشته و مشکلات آنها را لمس کرده و بتواند با هم فکری و کمک گرفتن از پیشکسوتان و کسانی که در این دو تیم زحمت کشیده اند، کار کند و مشاوره بگیرد.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان اظهار داشت: مطمئناً فتحی تلاش زیادی می کند که بتواند استقلال را به موفقیت برساند و حتی اگر او هم برود، نفر بعد هم همین کار را خواهد کرد. بنابراین امیدوارم کسانی که لباس مدیرعاملی استقلال به تن می کنند تمرکزشان فقط برای موفقیت آبی پوشان باشد.

کد خبر 4747563

منبع: مهر

کلیدواژه: شاهین بیانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال کامبوج مارک ویلموتس کشتی آزاد کشتی فرنگی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر حضور هواداران این تیم در محل برگزاری تمرینات قرار داشت و در یک روز تعطیل، هواداران تیم آبی پایتخت از فرصت به دست آمده نهایت استقاده را برده و خود را به محل تمرینی تیم محبوب خود رسانده بودند.

اما این حضور به قدری پرشور بود که مسئولان باشگاه استقلال هم انتظار آن را نداشتند و حتی در دقایق ابتدایی تمرین موجب بروز بی نظمی هم شد و باتوجه به اینکه جایگاه تماشاگران در کمپ مرحوم ناصر حجازی نیمه تمام است، برخی از تماشاگران در اوایل تمرین جایی برای نشستن و تماشا نداشتند تا مسئولان کمپ دچار چالشی جدی شوند.

در نهایت عده‌ای پشت دروازه و کنار زمین نشسته و به نظاره تمرین پرداختند و عده‌ای هم روی لبه های سکوها حضور داشتند تا این مشکل هم به نوعی برطرف شود که البته دلیل اصلی آن عدم انتظار مسئولان استقلالی بابت حضور این تعداد تماشاگر در تمرین بود.

تمرین شاگردان جواد نکونام هم با گرم کردن و نرم دوی شروع شد و بازیکنان این تیم در قالب دو تیم در زمینی کوچک مشغول بازی بودند.

امیرحسین صادقی، بهتاش فریبا، بابازاده و خانواده رافائل سیلوا تماشاگران ویژه تمرین امروز بودند و نکته جالب عدم حضور مهدی هاشمی نسب در تمرین بود که هنوز دلیل آن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید علت این غیبت چه بوده است. همچنین زبیر نیک نفس تنها بازیکنی بود که در این جلسه تمرینی احساس درد می‌کرد.

انتهای این جلسه تمرینی هم با اشتیاق زیاد هواداران و بی نظمی و هرج و مرج برای درخواست عکس سلفی با بازیکنان همراه بود و همچنین این حضور پرشور موجب ترافیک شدیدی هم در خیابان منتهی به کمپ ناصر حجازی شده تا جمعه شلوغ آبی پوشان این چنین به پایان برسد.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم