Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه‌شنبه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به میدان رفت. این دیدار با دو گل علی علیپور و یک گل، مهدی عبدی به سود سرخپوشان پایان یافت.
به گزارش آریا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون امروز سه‌شنبه شاگردان خود را در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم دسته دوم شهدای رزکان نو فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازی از ساعت 11 و 5 دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات پرسپولیس برای شروع مسابقه عبارت بودند از؛ امیر حسین بیات، مهدی شیری، سید جلال حسینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن ربیع‌خواه، مهدی عبدی، مهدی ترابی، خوزه جونیور براندائو و علی علیپور.
گل‌های این نیمه در دقایق 25 و 32 توسط علی علیپور به ثمر رسید. گل دوم سرخپوشان از روی نقطه پنالتی درون دروازه حریف قرار گرفت و این ضربه از خطای بازیکن حریف روی حرکت مهدی عبدی به دست آمد.
کالدرون در نیمه دوم این دیدار، حسین ماهینی، سعید حسین‌پور و احسان حسینی را به بازی فرستاد.
در این نیمه، ابتدا تیم حریف بود که روی یک ضد حمله و در دقیقه 65 به گل رسید و در ادامه، مهدی عبدی که یک پنالتی گرفته بود، در دقیقه 80 پس از یک دریبل زیبا، با یک شوت پای چپ، گلزنی کرد و این بازی با نتیجه سه بر یک تمام شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیروزی سرخپوشان بازی دوستانه علیپور عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم

تیم‌های استون ویلا و چلسی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا استون ویلا در نیمه نخست با گل‌های کوکورلا (گل به خودی) و راجرز از حریف پیش افتاد، اما در نیمه دوم مودوئکه در دقیقه ۶۲ و گلگر در دقیقه ۸۱ برای آبی‌های لندن گلزنی کردند و کار را به تساوی کشاندند.

شاگردان اونای امری با این تساوی ۶۷ امتیازی شدند و در رتبه چهارم جای دارند. چلسی هم با ۴۸ امتیاز نهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا