Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:41:05 GMT

غیرت تان را نشان دهید/ لیگ چهاردهم تکرار میشود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۰۰۷

غیرت تان را نشان دهید/ لیگ چهاردهم تکرار میشود

ششصد و ششمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و چهل و نهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تا پایان لیگ جلو بیایید در نهایت فصل چهاردهم تکرار می شود" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که در پی صحبت های مهدی تیکدری بازیکن تراکتور مطرح شده است که در مصاحبه ای اذعان داشته اصلی ترین و خطرناک تریت رقیب تراکتور در راه قهرمانی سپاهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدای سپاهان نیز خطاب در مورد این صحبت او نوشته: کاملا با او موافقیم. البته این موضوع برای تراکتور و سایر مدعیان خوشایند نیست. تراکتوری ها بدانند اگر بتوانند همینطور تا پایان رقابت ها جلو بیایند و تا روز آخر مدعی باشند همانند لیگ چهاردهم دوباره کاپیتان سپاهان جام را بالای سر می برد. امسال سالی نیست که پسران طلایی به راحتی بی خیال جام شوند.

"سپاهان با نود ارومیه دیدار می کند"دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که خبر برگزاری دیدار دوستانه سپاهان با نود ارومیه که یکی از تیم های مدعی لیگ دسته یک هست را می دهد.

"به فضای مجازی بیایم تمرکزم بهم می خورد" دیگر عنوان رسانه الکترونیک صدای سپاهان است که به نقل از محمد محبی مهاجم ملی پوش سپاهان مطرح شده است.

"شما ببرید و غیرت تان را نشان دهید" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که برخلاف بزرگنمایی های بیش از حد برخی رسانه ها در مورد بحران مالی باشگاه ذوب آهن در ماه های آتی برای پرداختی ها، از دست اندرکاران این تیم خبر می‌رسد که اخبار موجود در خصوص مشکلات متعدد مالی باشگاه شایعه‌ بوده است و بازیکنان ذوب آهن را به حضور پرقدرت برابر مس کرمان بدون توجه به این شایعات دعوت می کند.

"برنامه های علی منصور برای مقابله با خطرات مس"دیگر عنوان این رسانه است که به انگیزه بالای علی منصور برای شکست مس کرمان و کسب موفقیت در جام حذفی این بار با ذوب آهن اشاره دارد.
"از معرفت ذوب آهنی ها ممنونم" و"رتبه فعلی ذوب آهن در لیگ کاملا کذب است" عناوین  پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 393398

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صدای سپاهان سبز سبزم تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد