Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Call of Duty Mobile که توسط شرکت بازی‌سازی Activision تولید شده در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست به تعداد دانلود فوق‌العاده زیادی برسد. در واقع در هفته گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون بار این عنوان دانلود شده است. بروزرسانی‌های زیادی برای بهبود دادن تجربه بازی گیمر‌ها در این عنوان صورت گرفته است، اما هنوز مواردی وجود دارند که کاربران از Call of Duty Mobile انتظار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گزینه که بسیاری منتظر اضافه شدن آن به Call of Duty Mobile هستند، پشتیبانی از دستگاه‌های کنترل‌کننده است.

پشتیبانی از دسته‌های بازی در عنوان Call of Duty Mobile

تنها دلیل این امر این نیست که افراد زیادی که مدت‌های بسیاری با کنسول بازی کرده‌اند به سمت این عنوان جدید موبایلی آمده‌اند؛ انجام دادن یک بازی سبک شوتر در گوشی با صفحه نمایش کوچک برای مدت زمان زیاد باعث فشار به انگشت گیمر‌ها و در نهایت خسته شدن آن‌ها می‌شود. متأسفانه، پشتیبانی از دسته‌های بازی در هنگام عرضه Call of Duty Mobile در دسترس نبود و هنوز هیچ گونه بروزرسانی بعدی تائید نشده است.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Mobile، رکورد میزان دانلود در عناوین موبایلی را شکست

در آخرین بروزرسانی صفحه Call of Duty در Reddit، بار‌ها و بار‌ها توسط افراد مختلف این مشکل مطرح شده است و همه آن‌ها خواستار پشتیبانی شدن دسته‌های بازی توسط این عنوان هستند. شرکت سازنده Call of Duty موبایل به صورت مستقیم به این مشکل اشاره کرده و گفته است: «ما صدای شما را به صورت رسا می‌شونیم و می‌دانیم که خواستار پشتیبانی شدن دسته‌های بازی در این عنوان هستید.»

این توسعه‌دهنده همچنین تائید کرد که هم اکنون در حال آزمایش پشتیبانی از دسته‌های بازی است، اما تا زمانی که از عملکرد مناسب آن‌ها اطمینان حاصل نکند این قابلیت را به عنوان Call of Duty اضافه نخواهد کرد.

فهرست ویژگی‌ها و پیشرفت‌های آینده این عنوان شامل گزینه‌های جدید ورود به سیستم، پیشرفت‌های عملکرد و راه‌های جدید برای گزارش دادن بازیکنانی است که تقلب می‌کنند. هیچکدام از این موارد فعلاً دارای ETA نیستند، اما اکتیویژن مصمم است که آن‌ها را در بروزرسانی‌های آینده به بازی اضافه کند، بنابراین ما فقط باید منتظر بمانیم تا این ویژگی‌های جدید آماده شوند.

انتهای پیام/

اضافه شدن یک قابلیت جدید به عنوان Call of Duty Mobile

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران

رضا غلامی مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران گفت: یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در ۶ ماه گذشته در استان توزیع شد.

او درباره عملکرد اداره کل پشتیبانی امور دام مازندران از مهرماه سال گذشته تاکنون، گفت:با توجه به افزایش جوجه ریزی در سال گذشته، این شرکت نسبت به انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۸۹۸ تن مرغ با اتحادیه، شرکت‌های تعاونی، زنجیره‌های تولیدی و تولیدکنندگان عمده اقدام کرد که ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های پشتیبانی امور دام استان شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام مازندران با بیان اینکه علیرغم مشکلات زیاد در تامین گوشت قرمز منجمد در سال گذشته این اداره کل نسبت به توزیع ۱۵۱ تن گوشت گوساله منجمد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام کرد و توانست در کنترل بازار گوشت قرمز موثر باشد، افزود: برای حمایت از مصرف کنندگان، ۸۵۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شد که در تنظیم بازار این کالا نقش مهمی داشت.

او گفت: با توجه به حجم بالای تولید گوشت مرغ در استان با هماهنگی این اداره کل و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، ۲۶ هزار تن گوشت مرغ گرم برای میدان بهمن تهران ارسال شد که تاثیر بسزایی در کنترل قیمت مرغ در ایام پایانی سال در استان تهران داشت.

غلامی افزود: از موجودی گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان و از محل خرید، هزار و ۹۴ تن به سایر استان‌ها ارسال شد که برای کنترل بازار گوشت مرغ منجمد در کشور نیز اثربخش بود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران گفت: این اداره کل در این مدت ۱۰۱ هزار تن نهاده به مرغداران و دامداران استان توزیع کرد که ۵۰ درصد آن کنجاله بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است