Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ سرماخوردگی در پاییز و زمستان از جمله بیماری‌های شایعی است که بسیاری از افراد به آن مبتلا می‌شوند؛ حال اگر زائران حسینی در سفر به کشور عراق سرما بخورند؛ علاوه بر اینکه سلامتی آنها تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد، از انجام مناسک مذهبی هم بازمی‌مانند.

در اینفوگرافیکی که از سوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی منتشر شده است برخی نکات آموزشی درباره سرماخوردگی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اینفوگرافی آمده است که؛ در زمان ابتلا به آنفولانزا از دست دان و روبوسی با دیگران خودداری کنید، به فردی که سرفه یا آبریزش بینی دارد نزدیک نشوید، حین عطسه یا سرفه جلوی دهان و بینی خود را بگیرید، دستمال استفاده شده را داخل کیسه پلاستیکی و سطل زباله بیندازید، اگر علائم سرماخوردگی داشتید از ماسک استفاده کنید، با اسپند هوا را پاک کنید و مرتب دست‌هایتان را بشویید، برای آرام شدن سرفه‌ خود، دم‌کرده آویشن بخورید، اگر سرفه‌های مداوم دارید به مراکز درمانی مراجعه کنید، غذاهای سرخ شده، شب مانده، فریز شده، چیپس، پفک و غذاهای بسته‌بندی نخورید و سرانجام مایعات زیاد بنوشید.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی سلامت قرآن پیاده روی اربعین سرماخوردگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟

حجاب در کنار ابعاد مذهبی و فرهنگی، در کشور ما دارای قوانینی مصوب از سوی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی است؛ در این قوانین، دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی وظیفه پیگیری اجرای قانون حجاب را بر عهده دارند و این وظیفه تنها مشمول برخی نهادهای خاص مانند فراجا نیست.

گرافیک: نگین نصراللهی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟
  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها
  • اینفوگرافیک: ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» در سریلانکا
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • اینفوگرافیک هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • متفورمین و سرماخوردگی بزرگسالان پرمصرف‌ترین داروهای کشور