Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: اعتبارات استانی و ملی لرستان با توجه به سیل‌زدگی این استان امسال صددرصد تخصیص یابد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیدموسی خادمی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهارداشت: کمیته‌ای تشکیل شود تا موارد خاص و کلی این جلسه جمع‌بندی و کارشناسی شود تا در سازمان برنامه و بودجه کشور مورد پیگیری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبارات استانی و ملی لرستان که نزدیک یک هزار میلیارد تومان است با توجه به وضعیت سیل‌زدگی این استان امسال صد درصد تخصیص یابد چون منابع محدود است و تعریف منابع جدید کار سختی است و شاید از طریق این تخصیص صددرصدی بتوان به استان کمک کرد.

‌نوبخت: 7 هزار میلیارد تومان ‌برای جبران خسارت سیل لرستان تخصیص یافت‌نوبخت: یک‌هزار و 125 میلیارد تومان تسهیلات مسکن به سیل‌‌زدگان لرستان اختصاص یافت‌سیل لرستان با‌ ویرانگری ‌همراه بود؛ از خسارت 8 هزار میلیارد تومانی فقط‌ یک هزار میلیارد تومان اختصاص یافت

استاندار لرستان در رابطه با موضوع تخصیص آب استان عنوان کرد:  در بخش بدون هزینه مالی می‌توان به استان کمک کرد چون به طور کارشناسی دقیق به این حق استان رسیده‌ایم و اضافه خواهی نمی‌خواهیم ما در این زمینه حداقل حقوق لرستان را می‌خواهیم. 

وی بیان کرد: مجموع ظرفیت سدهای ساخته شده و در حال ساخت استان 500 میلیون متر مکعب است که انتظار داریم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با نگاه توسعه‌ای، متولی توسعه بودن، توازن در توسعه و از نگاه عضو شورای عالی امنیت ملی برای ما پیگیری و دستور رسیدگی دهد تا بتوانیم حقوق  استان را در این زمینه بگیریم.

خادمی گفت: اگر ما واقعا دو سد حتی 400میلیون متر معکبی در بالادست این رودخانه کشکان داشتیم قطعا این مقدار خسارت به این حجم به استان وارد نمی‌شد بنابراین درخواست داریم در این رابطه جدی پیگیری کنید.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است