Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، سید حسن رسولی در بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه در خصوص عرضه سهام شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات تابعه گفت: علت فوریت این طرح، الزامات شورای شهر برای زمانبندی تهیه و ارسال لایحه بودجه سالیانه شهرداری تهران به شورای شهر است.

وی ادامه داد: این طرح باید در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران بررسی و در صحن به تصویب برسد و باید تلاش شود تا تصویب آن پیش از ارائه لایحه بودجه سال آینده شهرداری به شورای شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شفافیت موضوع سلیقه‌ای نیست، تاکید کرد: برخی از ۴۳ شرکت و سازمان شهرداری تهران فاقد شاخص‌های بهره‌روی هستند و به صورت مدیریت بخش عمومی اداره می‌شوند.

رسولی اظهار کرد: این طرح به دنبال چابک‌سازی است و از شهرداری تهران خواسته شده تا لایحه‌ای را به شورای شهر ارسال کند که در آن حداقل ۳ واحد تابعه در بازار سرمایه را در سرفصل‌های درآمدی بودجه سال ۹۹ بگنجاند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: این اقدام در جهت چابک‌سازی، افزایش بهره‌وری سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری و خارج کردن شهرداری از وظایفی است که ارتباطی با وظایف شهرداری ندارد.

کد خبر 459077 برچسب‌ها شهرداری شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه