Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاتحی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ هزار نفر به مراکز مشاوره نیروی انتظامی در سطح استان مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج،عبدالله فاتحی امروز(23مهر) درنشست خبری با اصحاب رسانه استان در سنندج اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون 4 هزار و 322 نفر به مراکز مشاوره نیروی انتظامی در سطح استان مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 89 درصد از مراجعه‌کنندگان به مراکز مشاوره‌ انتظامی استان منجر به خروجی مثبت از جمله بازگشت به خانواده‌ بوده است.

 

معاون اجتماعی انتظامی استان کردستاناذعان کرد: در بعد آموزش همگانی، 786 جلسه برای جوامع هدف‌ از جمله دانش‌آموز، دانشجو، و غیره برگزار شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به سرقت ها در استان اظهار داشت: قریب به اتفاق سرقت‌ها در استان نیز به دلیل جهل در نگهداری از مال است که انتظار داریم که رسانه‌ها در این راستا نهایت اطلاع رسانی را انجام دهند.

 

این مقام مسئول افزود: استان کردستان در مقوله وقوع جرائم وضعیت بسیار خوبی دارد و کمتر از یک درصد جرائم کشور در این استان اتفاق می‌افتد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی در استان بسیار مناسب عمل کرده و در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.

 

رئیس پلیس فتا استان کردستان نیز درادامه این جلسه افزود: بیش از  66 درصد از جرائم فضای مجازی مربوط به جرائم مالی است، که این اقدام از طریق درگاه بانکی انجام می‌شود.

 

مهدی دانش‌پور در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: یکی از روش‌هایی که مردم می‌توانند جعلی بودن درگاه بانکی را بفهمند این است که در مرحله اول رمز دوم کارت خود را اشتباهی وارد اگر درگاه قبول کرد مطمئن شوند که درگاه جعلی است.

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی شیراز حب الحسین یجمعنا مسجد اصفهان اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه کردستان مراجعه مراکز مشاوره نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند

روح اله صلبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وجود ۷۴ هزار پروانه کسب و کار در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۸ درصد آن برای گرفتن شناسه یکتا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ اردیبهشت امسال همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود، افزود: از این تاریخ به بعد تسهیلات بانکی و تخفیفات مالیاتی تنها شامل اصنافی که دارای شناسه یکتا باشند می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: اصناف گلستان در طول شبانه روز می‌توانند به درگاه مجوز ملی مراجعه کنند و نسبت به تمدید واحد صدور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که در گذشته هم اعلام شد قرار نیست فعالان اقتصادی برای تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و توصیه می‌شود تا زمان باقی است به سامانه مراجعه کنند و به صورت رایگان کار را انجام دهند.

کد خبر 6091931

دیگر خبرها

  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی