Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال اروپا ممکن است به دلیل حملات اخیر ترکیه به مواضع کردنشینان سوریه، امتیاز میزبانی مهمترین بازی فوتبال باشگاهی جهان را از این کشور بگیرد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میشله اووا نایب رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تأیید کرد که این سازمان درخواست‌های صورت گرفته برای لغو امتیاز میزبانی شهر استانبول از فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات صورت گرفته اخیر از سوی ارتش ترکیه به مواضع کردنشینان سوریه در نزدیکی مرز دو کشور که طی آن گروهی از غیرنظامیان سوری از جمله چندین کودک قربانی شدند و پس از آن سلام نظامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه پس از گلزنی در بازی‌های اخیرشان در مرحله انتخابی یورو 2020 (در حمایت از حملات نظامی این کشور) با انتقادات فراوانی همراه شده تا جایی که حتی باشگاه سن‌پائولی آلمان قرارداد هافبک ترک‌تبار خود چنک شاهین را فسخ کرده است.

دشان: باید در ماه نوامبر صعودمان را مسجل کنیم/ می‌‌توانستیم ترکیه را ببریم

 

در همین حال درخواست‌هایی مبنی بر پس گرفته شده میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول صورت گرفته و اووا نیز این موضوع را تأیید کرد.

نایب رئیس یوفا در پاسخ به سؤالی درباره احتمال لغو میزبانی استانبول از فینال لیگ قهرمانان اروپا به سایت توتومرکاتووِب ایتالیا گفت: به مسئولیت خود در قبال خودمختاری و استقلال ورزش به طور کامل عمل خواهیم کرد اما قطعاً نمی‌توانیم سازمان ملل، اتحادیه فوتبال اروپا، دولت‌ها، دیپلماسی‌ها، سفرا و دیگر بنیادهای سیاسی را جابجا کنیم. ضمن اینکه تصمیمات یوفا مرتبط با نظر کمیته اجرایی و رئیس این سازمان اتخاذ می‌شوند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن با شکست اولسان، حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال یوکوهوما مقابل اولسان پس از برتری 3 بر 2 و مساوی شدن مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و به فینال آسیا رسید.

نماینده ژاپن در فینال باید العین امارات دیدار کند.

العین شب گذشته الهلال عربستان را شکست داد.

فینال آسیا به صورت رفت و برگشتی در تاریخ‌های 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کاپیتان های بدشانس (عکس) احتمال کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!