Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول موکب کفشداران آستان قدس در شهر مقدس سامرا از خدمات شبانه روزی خادمان رضوی موکب شهدای مدافع حرم به زائران امامین عسکرین(ع) خبر داد و گفت: این خدمات شامل پذیرایی، اسکان و خدمات رفاهی و فرهنگی است.

به گزارش قدس آنلاین، رجب زاده  مسئول موکب کفشداران آستان قدس در شهر مقدس سامرا گفت: با توجه به حجم حضور میلیونی زائران حرمین امامین عسکرین(ع) در ایام اربعین حسینی خادمان آستان قدس چند سالی است که موکب خدمت رسانی خود را در جوار بارگاه مطهر این دو امام معصوم(ع) برپا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات خادمان رضوی شامل اسکان 24 ساعته تا سقف 2500 نفر و اطعام روزانه تا 18 ساعت از زائران است.
مسئول موکب کفشداران آستان قدس ادامه داد: این خدمات شامل توزیع صبحانه، میان وعده، نهار و شام می باشد که با استقبال زائران اربعینی امامین عسکرین(ع) روبه رو شده است.
رجب زاده همچنین از توزیع روزانه تا 40 هزار چای و 20 هزار لیوان آب بسته بندی شده آب معدنی خبر داد و گفت: خدام رضوی برای شیرینی کام زائران روزانه 20 هزار لیوان شربت نیز میان زائران ابامهدی(عج) توزیع می کنند.
وی همچنین از فعالیت نانوایی(با خدمات بیش از 8 هزار پرس در شبانه روز)، خیاط خانه و کفاشی(با خدمات بیش از 11 هزار نفر در شبانه روز)، خدمات ویلچر(با خدمات بیش از 200 نفر کم توان در روز) و حمام سیار (با خدمات روزانه بیش از 1000 نفر در شبانه روز) در کنار سایر فعالیت های این موکب خبر داد و گفت: حدود 250 خادم در این موکب به صورت شبانه روزی خدمت رسانی دارند.
رجب زاده در پایان به برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری در این موکب نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی سینما سامرا و پخش کلیپ های تصویری با موضوع خانه پدری امام زمان(عج) از دیگر خدمات فرهنگی این موکب است.
شایان ذکر است خدمات موکب شهدای مدافع حرم کفشداران آستان قدس در شهر سامرا از تاریخ چهارشنبه 17 مهرماه شروع و تا 2 آبانماه ادامه خواهد داشت. منبع: آستان نیوز 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس رضوی امامین عسگرین اربعین حسینی خادمان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام مهدی عبدی امروز در نشست با خبرنگاران در سخنانی عنوان کرد: دهه کرامت امسال از روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و تا روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه میلاد امام رضا(ع) با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ادامه دارد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بر همین اساس بیش از۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه ایام دهه کرامت به دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه برای اجرا پیشنهاد شده است و امیدواریم بتوانیم فضای شادی و نشاط را در جامعه رقم بزنیم.
 
وی در ادامه سخنان خود افزود: یکی از ویژه برنامه‌های دهه کرامت امسال حضور خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در استان کرمانشاه است که برنامه‌های متنوعی را به همراه پرچم متبرک اجرا خواهند کرد.
 
حجت الاسلام عبدی اظهار کرد: خادمان حضرت معصومه(س) به همراه پرچم متبرک این آستان از روز ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه حضور دارند و برنامه‌هایی را در مساجد، محلات، بیمارستان‌ها و پادگان‌های نظامی اجرا می‌کنند که در مجموع ۴۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن روز دختر همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان کرمانشاه با حضور دختران برگزار خواهد شد.
 
این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: از تاریخ ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه نیز دو کاروان خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در استان کرمانشاه و در شهرهای مختلف حضور پیدا خواهند کرد که مجموعه خادمیاران رضوی ۲۰۰ برنامه را اجرا می‌کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشن پياده‌روی خانوادگی، حضور در مساجد و محلات، جشن روز میلاد امام رضا(ع)، اطعام رضوی، سفرخانه رضوی، ارائه خدمات توسط کانون‌های تخصصی خدمت رضوی، اعزام زائر اولی به مشهد مقدس و... از جمله‌ برنامه‌های خادمان رضوی در استان کرمانشاه است.
 
حجت الاسلام عبدی در پایان سخنان خود یادآور شد: سال گذشته جشن‌های دهه کرامت با استقبال ویژه مردم مواجه شد و امسال نیز سعی داریم با همراهی مردم جشن‌های گسترده را در این دهه با شور و نشاط رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی