Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:34:50 GMT

۴۰ واحد دامی در بانه راه‌اندازی شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۷۷۲

۴۰ واحد دامی در بانه راه‌اندازی شده است

کریم شریفی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای دامی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ۱۶ واحد پروار بندی گوساله با ظرفیت ۴۶۰ راس و ۲۳۰ تن گوشت قرمز در یک دوره ۹ ماهه راه اندازی شده و ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت پنج واحد پروار بندی بره نیز با ظرفیت ۴۷۵ راس و ۱۷ تن گوشت در یک دوره ۶ ماهه راه اندازی شده و چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات اشتغالزایی با هدف راه اندازی این واحدهای  دامی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی گفت: هشت واحد گوسفند داشتی با ظرفیت ۹۰۰ راس و تولید ۴۱ تن گوشت در سال و یازده واحد گاو شیری با ۹۵ راس و ظرفیت تولید  ۴۷۵ تن شیر در سال نیز در روستاهای بانه راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: برای هر واحد گاو شیری نیز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون اعتبار و برای هر واحد واحدهای گوسفند داشتی نیز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تسهیلات روستای پرداخت شده است.

این مسئول اظهار داشت: پنج واحد دام سنگین صنعتی با یک هزار ۲۵۰ راس در حال احداث است که بنابر ظرفیت تولید و دام تسهیلات اشتغالزایی به آنها پرداخت می شود.

سال گذشته یک واحد پرورش دام گوشتی ۱۲۰۰ راسی در روستای خوریآباد این شهرستان به بهره برداری رسید.

شهرستان مرزی بانه ۱۵۸ هزار نفر جمعیت د ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹ / ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تسهیلات اشتغال کشاورزی بانک بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • (ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی