Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@11:18:05 GMT

عراق کامبوج را برد و جای ایران را در صدر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۹۰۱

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی فوتبال کامبوج و عراق از ساعت 15 امروزدر چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 و در ورزشگاه المپیک پنوم‌پن به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 4 بر صفر عراق خاتمه یافت.

ابراهیم بایش، مهند علی، امجد عطوان و احمد ابراهیم برای عراق در این بازی گلزنی کردند تا شاگردان کاتانتس با کسب هفت امتیاز، موقتاً به صدر جدول گروه C صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامبوج هم با کسب یک امتیاز و تفاضل گل 19-، در قعر جدول گروه باقی ماند.

تیم ملی ایران از ساعت 20 امروز، میهمان بحرین خواهد بود که در صورت پیروزی یا تساوی شاگردان ویلموتس در این مسابقه، به صدر جدول گروه C بازمی‌گردند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مقدماتی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی

آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب شرکت کرده اند.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی
  • آغاز آزمون سراسری هنر و زبان‌های خارجه
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟