Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره طرح تعطیلات پنجشنبه‌ها که در مجلس مطرح شده است، گفت: همواره طرح‌هایی که نمایندگان در مجلس ارائه می‌کنند در دولت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و اعضای هیئت دولت  نظر خود را در این باره بیان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انصاری تأکید کرد: این کار به جهت طرح مواضع نماینده دولت در مجلس انجام می‌شود تا در هنگام حضور او نظر هیئت دولت در مجلس منعکس شود.

او با اشاره به جزئیات بررسی این طرح در هیئت دولت تصریح کرد: ابعاد مختلف این طرح روز یکشنبه در هیئت وزیران بررسی شد و نظر دولت در صورت مطرح شدن این موضوع در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مخالفت با آن مخالفت است. 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره چگونگی مطرح شدن این طرح در هیئت دولت با وجود تصویب نشدن در مجلس گفت: همه طرح‌هایی که در مجلس اعلام وصول می‌شود به دولت ارسال شده و دولت نظر خود را کتبا درباره آن طرح اعلام کند. 

انصاری ادامه داد: به دلیل مطرح شدن این طرح توسط نمایندگان مجلس، از دولت درخواست شد تا نظر خود را در این باره اعلام کند. رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور هم به عنوان نماینده دولت تعیین شد تا در جلساتی که در این باره برگزار می‌شود حاضر شده و نظر دولت را مطرح کند. 

انصاری در پاسخ به این سوال که اگر این طرح در مجلس به صورت قانون تصویب شود لازم الاجراست یا خیر، گفت: اگر این طرح به صورت قانون در مجلس تصویب شود، لازم الاجراست. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس سازمان اداری و استخدامی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم با تجربه فولادی‌ها که در این فصل از نظر آماری تاثیرگذارترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود، یک بار دیگر نقش کلیدی خود را نشان داد و در راستای موفقیت فولاد گام برداشت.

انصاری طی هفته‌های گذشته برخی حواشی را تجربه کرد؛ او که در یکی از مسابقات فولاد به شکل عجیبی انتقادهایی را از سوی برخی افراد در اهواز تحمل کرد و با حضور عبدالله ویسی در راس کادر فنی در یکی، دو بازی نیمکت نشین شد. با این حال سرمربی فولاد هفته گذشته طی مصاحبه‌ای به حمایت قاطعانه از کاپیتان انصاری پرداخت و او را وزیر تیم خود نامید.

اتفاقات روحیه‌بخش برای انصاری باعث شد تا این بازیکن در مصاف با آلومینیوم اراک که دوباره به ترکیب اصلی فولادی ها برگشته بود، خوش بدرخشد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز در اراک داشته باشد.

انصاری که در فصل جاری سه گل سه امتیازی زده و چهار پاس گل برای تیمش داده بود، در مصاف با آلومینیوم اراک هم گلزنی کرد تا باز هم تاثیرگذاری خود را نشان بدهد و به موفقیت تیمش کمک کند.

انصاری بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک روی چمن ورزشگاه زانو زد و سجده شکر به جا آورد.

بی‌شک عبدالله ویسی و سایر اعضای فولاد هم روی توانایی‌های انصاری و روحیات خاص او برای بقا در لیگ برتر حساب کرده و در ۵ بازی آینده هم ساسان نقشی مهم را برای فولاد ایفا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله