Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‎آباد -رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲ هزار واحد مسکونی محرومان و افراد کم‎درآمد در لرستان کلنگ‎زنی می شود و تا هفته دولت سال آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین،رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲ هزار واحد مسکونی محرومان و افراد کم‎درآمد در لرستان کلنگ‎زنی می شود و تا هفته دولت سال آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر نوبخت روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: واحدهای مسکونی کلنگ زنی شده در هر استان یکساله به متقاضیان تحویل داده شد و قصد داریم این واحدها را نیز کمتر از یازده ماه تحویل دهیم.

وی افزود: واحدهای کلنگ زنی شده لرستان در هفته دولت سال آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: برنامه‌های اولویت‌دار ما در سفر به لرستان و خرم‌آباد ارزیابی کارهایی است که مسئولان برای جبران خسارت ناشی از سیل انجام داده‌اند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محرومان مسکن کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس یوسف زاده در نشست شورای مسکن شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به اینکه شماری از واحدهای پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده است، انتظار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در اسرع وقت نسبت به محوطه سازی این پروژه اقدام کند.

وی افزود: پروژه ۳۸۴ واحدی نیز در هفته آینده آماده تحویل موقت به متقاضیان است که به مرور قرارداد واگذاری انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در پروژه ۴۸۴ واحدی نیز با توجه با درصد بالای پیشرفت فیزیکی پروژه، تعدادی از واحدها به صورت موقت به متقاضیان تحویل شده است و مقرر شد طی مکاتبه‌ای با بانک عامل نسبت به آزاد سازی مبالغ باقی مانده اقدام تا شاهد تکمیل کامل این پروژه و تحویل به تمام متقاضیان باشیم.

کد خبر 6088610

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور