Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:13:21 GMT

تصادف طلایی در خیابان های یوسف آباد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۰۶۸

تصادف طلایی در خیابان های یوسف آباد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان طلا به شیوه تصادف ساختگی به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" گفت: موتورسواری در نهم مردادماه امسال به کلانتری 125 یوسف آباد مراجعه و اظهار داشت: با موتور در حال عبور از خیابان جهان آرا بودم که از پشت یک دستگاه خودرو پژو با 4 سرنشین به موتورسیکلتم برخورد و به زمین پرت شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی راننده خودرو که مدعی بود من باعث تصادف شده ام با دیگر سزنشینان شروع به درگیری و به سرعت از محل متواری شدند. با دور شدن خودرو متوجه شدم که طلاجاتم شامل تعدادی سکه و شمش طلا به ارزش 5 میلیارد ریال بوده از من سرقت و متواری شده اند.

وی بیان داشت: با ثبت شکایت اولیه در کلانتری پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در گام نخست کارآگاهان پلاک خودرو متهمان را شناسایی و در ادامه موفق شدند مالک خودرو را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد، مالک خودرو سابقه دار بوده و در چندین مرتبه به جرم ارتکاب سرقت دستگیر شده است، گفت: مخفیگاه وی در جنوب تهران شناسایی شد.

چهری افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی مخفیگاه وی را در محله جوادیه شناسایی و با هماهنگی های قضائی موفق شدند وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای کشف سایر جزئیات پرونده به پایگاه سوم آگاهی منتقل کنند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در خصوص اظهارات متهم، گفت: راننده خودرو اعتراف کرد: نقشه سرقت با ساخت تصادف ساختگی را من کشیدم و به 3 تن از دوستانم پیشنهاد دادم که با من همکاری کند. در روز حادثه موتورسوار را شناسایی کردیم و وی را تعقیب و در خیابان جهان آرا از پشت به وی زدم. او که تعادلش را از دست داده بود، موتور سیکلتش واژگون و به زمین برخورد کرد.

قبل از اینکه راکب موتور سیکلت فرصت انجام کوچکترین واکنشی را پیدا کند او را مورد ضرب وجرح قرار دادیم و طلاجاتی که همراه او بود، سرقت و از محل گریختم. ولی طلاها در نزد من نیست.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی 3 همدست وی نیز شناسایی شد، گفت: یکی از همدستان متهم ساکن شهرستان رودبار بود که با اخذ نیابت قضائی تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم برای دستگیری متهم راهی رودبار شدند و وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به تهران منتقل کردند.

سرهنگ چهری در خصوص اعتراف متهم دوم پرونده گفت : متهم دوم پرونده نیز معترف شد، طلاها در اختیار وی نیست و اظهار داشت که پس از دست در اختیار 2 همدست دیگر آنها است.

وی افزود: متهمان دیگر پرونده نیز در مخفیگاهشان در شهرستان پاکدشت و شهر تهران دستگیر و به سرقت طلاها اعتراف و اظهار داشتند که طلاها را زیر قیمت فروخته اند.

سرهنگ چهری با بیان اینکه متهمان با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه34 تهران روانه زندان شدند، در پایان به شهروندان توصیه کرد: از حمل مقدار بالای وجه نقد و طلا خودداری کنید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان قبل از ارتکاب به سرقت، سوژه های خود را با زاغ زنی در اطراف طلافروشی ها، بانک ها و یا صرافی ها شناسایی و زیر نظر می گیرند، تاکید کرد: در زمان خروج از این اماکن مراقب حرکات افراد مشکوک در اطراف خود باشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران بزرگ تصادف جهان زمین سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایده اموال منقول شناسایی شده متهم پرونده کثرالشالکی شهرستان بهمئی خبر داد.

سید علی ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آن‌ها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی اظهارکرد: این کار در نوع خود فوق العاده بوده و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را برطرف کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق تصریح کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی را خواهیم داشت، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود. همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش