Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : داشتن استاندارد برای هرکالا علاوه برحقوق مصرف کننده که جزء حقوق شهروندی محسوب می‌شود، حقوق تولید کننده را نیز تامین می‌کند و باعث سود آوری در دراز مدت خواهد شد.

او گفت : با توجه به بازار صادراتی که برای محصولات ایرانی وجود دارد، ضرورت دارد کیفیت کالا بالا برود که خوشبختانه تولید کنندگان ما سعی می‌کنند کالا‌هایی ارائه دهند که قابلیت ارائه به بازار جهانی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری به وقوع زلزله سال ۹۶ در استان و اقدامات و نظارت‌های اداره کل استاندارد در بازسازی‌ها اشاره کرد و گفت: در زلزله دوسال پیش خیلی از ساختمان‌ها استاندارد لازم را نداشتند و دیدیم که زلزله باعث تخریب و آسیب رساندن به ۱۰۷ هزار واحد مسکونی شد، اما در زلزله‌های بعدی شاهد بودیم که حتی یک واحد بازسازی شده آسیب ندید چرا که در رعایت استاندار‌های ساخت وساز دقت و نظارت لازم وجود داشت.

معاون عمرانی استانداری با اشاره به ضرورت برخورد با تولید کنندگان غیر مجاز گفت: برخورد با کارگاه‌های تولیدی غیر مجاز حمایت از تولید کنندگان کالا‌های استاندارد است و ما دراین خصوص حتما پیگیری‌های لازم انجام خواهیم داد.

او افزود: در بخش فنی استان تمام تلاشمان این است از ساخت وساز بنا‌های بی کیفیت جلوگیری و با عوامل آن برخود شود و قطعا ما در شورای فنی استان از رعایت ضوابط کوتاه نخواهیم آمد.

سالاری به وضعیت استاندارد تجهیزات تفریحی موجود در پارک‌های محلات و زمین‌های بازی استان پرداخت و گفت:چرا شهرداری‌ها باید لوازم ورزشی را به اسم سلامتی مردم نصب کنند که به سلامتی مردم آسیب میزند، قطعا دراین زمینه به شهرداری‌ها تذکر می‌دهیم و باید نواقص رفع شود .

 

 

انتهای پیام/د

اهمیت استاندارد در تولید کالا‌

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

وی توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان هستم.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی، گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

کد خبر 6094986

دیگر خبرها

  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالا‌های آسیب‌رسان سلامت
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند